jueves. 02.12.2021 |
El tiempo
jueves. 02.12.2021
El tiempo

El BNG solicita profesores para el colegio vinculado al centro de menores Santo Anxo de Rábade

Edificio del centro de menores Santo Anxo de Rábade. EP
La diputada Olalla Rodil afirma que la falta de profesorado dejó a cinco menores, tutelados por la Xunta, sin docencia durante un mes, en septiembre y octubre

La diputada del BNG por Lugo, Olalla Rodil, presentó una pregunta en el Parlamento gallego para reclamar a la Consellería de Educación que se dote de profesorado al colegio Mestre José, vinculado al centro de menores Santo Anxo de Rábade, cuyos alumnos estuvieron más de un mes sin recibir aulas.

La parlamentaria señala que cinco menores tutelados por la Xunta estuvieron sin escolarizar en el colegio Mestre José durante un mes, en septiembre y octubre, y preguntó "que pasaría se unha nai ou un pai decidira deixar sen escolarizar durante un mes aos seus fillos. Con toda probabilidade, esta decisión sería penalizada por Educación, servizos sociais e a propia xustiza".

La diputada del BNG recuerda que si unos padres dejasen sin escolarizar a sus hijos "serían penalizados por Educación, servizos sociais y a propia xustiza"

Lo acontecido, según Rodil, "foi una decisión de Educación", ya que los menores están tutelados pola Xunta "con medidas xudiciais en vigor".

El colegio funcionó con normalidad con una dirección y profesorado propios, pero Educación "decidiu enviar ese profesorado a outros centros. En outubro, un mes despois de empezar o curso, reabriron o colexio pero só con dúas profesoras contratadas a media xornada e en itinerancia porque están adscritas ao colexio de Albeiros", indica Olalla Rodil. Cada una de ellas imparte nueve horas lectivas en día alternos. "Iso é menos do horario lectivo de calquera estudante deste país", recalca la parlamentaria.

  

El BNG solicita profesores para el colegio vinculado al centro de...