sábado. 17.04.2021 |
El tiempo
sábado. 17.04.2021
El tiempo

El BNG de Outeiro de Rei critica el "abandono" de rutas de senderismo

Estado de una de las rutas de senderismo denunciadas por el BNG. EP
Estado de una de las rutas de senderismo denunciadas por el BNG.
Lamenta que o Concello non fixese nada para arranxalas de cara á Semana Santa

El BNG de Outeiro de Rei criticó el mal estado de varias rutas de senderismo, entre ellas las de Penas de Rodas y Susavila, "que non se poden percorrer con seguridade en plena Semana Santa". El portavoz nacionalista, Xosé Ferreiro, lamentó que el Concello tenga "totalmente abandonadas estas rutas, que conforman o principal atractivo do noso concello" en un puente vacacional en el que muchas personas de la ciudad de Lugo y de la comarca hacen turismo de cercanías por las restricciones,

Ferreiro explica que ni la ruta de Penas de Rodas, ni la de Susavila no pueden recorrerse "polo mal estado en que deixaron o chan as empresas madereiras", a lo que se añade la falta de señalización.

El BNG ya avisó de "os buratos e fondas rodeiras e pedimos que se arranxasen, pero chegamos a estes días festivos sen que o Concello fixera nada para correxir estas deficiencias". Los usuarios habituales de estas rutas se quejan desde hace meses de la dificultad para recorrerlas, salvo que se conozcan previamente, "debido á mala sinalización, despois dos cambios feitos polo Concello, situación que se agrava ao desaparecer de xeito estraño boa parte dos sinais", afirma Ferreiro.

El concejal del BNG recalca que la imagen es «un piar fundamental para o desenvolvemento de calquera concello, polo que é imprescindible coidar os elementos atractivos para o desfrute de veciños e visitantes».

El BNG de Outeiro de Rei critica el "abandono" de rutas de senderismo
Comentarios