sábado. 16.10.2021 |
El tiempo
sábado. 16.10.2021
El tiempo

El BNG de Outeiro pregunta cuánto le costó al Concello el congreso del PP de Lugo 

El portavoz del BNG en el Concello de Outeiro, Xosé Ferreiro. EP
El portavoz del BNG en el Concello de Outeiro, Xosé Ferreiro. EP
Acusa al alcalde de poner fondos públicos, instalaciones y personal municipal al servicio de su partido

El BNG de Outeiro de Rei acusa al Concello de usar recursos municipales en el congreso provincial del PP celebrado el domingo, algo que el alcalde, Xosé Pardo, niega.

"Paréceme escandaloso que cos problemas económicos do municipio, o goberno local se dedique a desviar fondos públicos do Concello e a servirse do persoal municipal para traballar de forma sectaria para un partido", dice el portavoz del Bloque, Xosé Ferreiro. Ve "irregular que persoal do Concello se dedique a preparar o evento dun partido ou se dediquen as instalacións deportivas —el congreso se celebró en el pabellón— para que un partido político poida facer ao grande un congreso provincial".

Asegura que, además, "había traballos urxentes como a caída dunha árbore nun camiño" que los trabajadores municipales no pudieron atender al estar preparando el evento.

RÉPLICA. El alcalde, José Pardo, replicó que todas las actuaciones municipales relativas al congreso popular fueron similares a las que se realizan ante cualquier evento.

Subrayó que el día 27 se dio autorización al PP para que usase el pabellón, igual que se ceden esa y otras instalaciones municipales "a calquera persoa ou entidade que nolo pide se están dispoñibles, tamén ao BNG". Añadió que "non se cobraron taxas porque non as temos para ningún evento, xa que cremos que son importantes para dar a coñecer o concello". En esa línea, dijo sentirse "encantando" de que el congreso se celebrase en Outeiro de Rei, al acercarse "máis de 700 persoas" que favorecieron la promoción del municipio y a la hostelería local.

Sobre la participación de personal municipal en tareas del congreso, recalcó que en días previos se limitó a abrir y cerrar el recinto, y el domingo, "como non temos nin Policía Local nin Protección Civil, houbo tres traballadores para regular o tráfico" al reunirse mucha gente, tareas que asumen en los eventos celebrados en el concello. Negó que se tardase en retirar el árbol caído.

El BNG de Outeiro pregunta cuánto le costó al Concello el congreso...
Comentarios