Martes. 25.09.2018 |
El tiempo
Martes. 25.09.2018
El tiempo

El BNG de Outeiro critica al Concello por no limpiar las cunetas

Dos personas limpian una cuneta en Outeiro de Rei. EP
Dos personas limpian una cuneta en Outeiro de Rei. EP

Los nacionalistas explican que los vecinos se vieron obligados a realizar esta tarea para evitar inundaciones

El BNG de Outeiro de Rei, cuyo portavoz es Xosé Ferreiro, denuncia el estado de abandono en el que se encuentran las cunetas de las pistas municipales, algo que, según ellos, se puso en evidencia durante los recientes temporales de lluvia. Ferreiro critica que en esos días muchos vecinos del municipio "se viron obrigados a limpar eles mesmos as cunetas", retirando la maleza que taponaba muchas canalizaciones "para evitar inundacións".

"Cada vez que chove con intensidade a auga non discorre polas cunetas, chegando a invadir a calzada en multitude de lugares", explica Ferreiro, quien insiste en que esta situación provoca cortes continuados en algunos tramos y, en otros casos, las grandes balsas de agua que se forman sobre la calzada "producen situacións de auténtico perigo para a circulación".

El portavoz nacionalista explica que desde su partido se han presentado ya varias iniciativas para evitar estas situaciones, pero que enfrente se han encontrado con la negativa del alcalde "a limpar esas cunetas varias veces ao ano".

"Dende o BNG véñense presentando iniciativas para evitar situacións de risco, polo que pedimos priorizar o gasto de cara a aumentar a seguridade das persoas. Neste sentido, limpar os cruces varias veces ao ano para que haxa visibilidade e limpar as cunetas para que circule a auga no inverno parécenos imprescindible", asegura el concejal nacionalista a través de una nota de prensa.

Xosé Ferreiro lamenta que a pesar de los argumentos esgrimidos por su formación, el Ayuntamiento hubiese preferido "investir os cartos noutros campos, como construír o que el chama unha pista de seguridade, que realmente é unha ampliación da pista de karting á que van correr cos seus coches os amigos do alcalde".

Para Ferreiro resulta lamentable que "co nivel impositivo" que soportan los vecinos de Outeiro de Rei, sean ellos mismos los que "teñan que preocuparse de limpar as vías municipais, mentres que o Concello non se molesta". También asegura que si el BNG llega al gobierno local "priorizaremos as iniciativas encamiñadas a aumentar a seguridade das persoas".

El BNG de Outeiro critica al Concello por no limpiar las cunetas
Comentarios