Lunes. 24.09.2018 |
El tiempo
Lunes. 24.09.2018
El tiempo

Antonio Veiga: "O Breogán non se rende ante derrotas como a de Ourense"

El vicepresidente de la Diputación y presidente del Breogán, Antonio Veiga, felicitó a los jugadores y aficionados por la campaña realizada, a pesar de no lograr el ascenso. «Hai que felicitar ao Ourense e tamén aos nosos xogadores por todo o traballo feito. Tamén a esta grandísima afición que temos. Estamos doídos por non poderlle ofrecer algo máis, pero teño o convencemento de que todo o mundo deu todo de si. Era un partido difícil nunha cancha difícil e hai que aceptar o resultado. O Breogán cumprirá cincuenta anos e non se rende ante derrotas como esta», dijo.

Sobre el futuro del club, Veiga destacó que habrá un nuevo consejo de administración cuando se vendan las acciones de la Diputación y destacó la nueva masa social que se sumó en este play off de ascenso. «Esta semana teremos un consello. Na última xunta de goberno da Deputación aprobouse a venda do 16% de accións que quedaban e o prazo era de dez días. En función de como se reparta o accionariado haberá que constituír a nova dirección. Aguantaremos ata o último momento resolvendo as cuestións que precise. O consello ten que inscribilo na próxima tempada».

«Non creo que haxa problema. Este ano enganchouse un bo número de xente nova e de toda a provincia e temos que ter en conta», afirmó Veiga.

La Diputación recibirá a las ocho de esta tarde en su sede a los jugadores y el cuerpo técnico del Breogán.

Antonio Veiga: "O Breogán non se rende ante derrotas como a de...
Comentarios