sábado. 21.05.2022 |
El tiempo
sábado. 21.05.2022
El tiempo

Vanesa Bran brinda por "revitalizar" Cervantes en la Cata do Viño de Balgos

Vanesa Bran (tercera por la derecha), con organizadores y autoridades. EP
Vanesa Bran (tercera por la derecha), con organizadores y autoridades. EP
La redactora de El Progreso exaltó el "espíritu de loita" cervantego en el pregón del festejo, cuyo concurso reunió a quince cosecheros

La redactora de El Progreso Vanesa Bran pregonó la Cata de Viño de Balgos con un canto al espíritu cervántego. "Quedei prendada da vosa forza e da vosa loita día a día por vivir neste paraíso, superando mil e unha trabas burocráticas e todos os atrancos que vos atopades no camiño", aseguró la periodista ulloana, que cerró su discurso con un brindis "con este viño que máis que un caldo é unha pócima para revitalizar este territorio". Por esta razón hizo un llamamiento a las administraciones para que "teñan moi presente esta terra e para que non se esquezan de que Os Ancares son o corazón da provincia e aposten por eles".

Bran comentó que este pregón se hizo aguardar, desde que Manuel Trabado, presidente de la asociación de vecinos organizadora del evento, le encargó ese cometido que este sábado se hizo realidad. Recordó que, por desgracia, la primera vez que pisó el municipio fue aquel fatídico 15 de abril de 2017, el del gran incendio. "Os Ancares chora lágrimas negras titulei a miña reportaxe". "Aqueles voraces incendios leváronse un pouquiño de cada un de vós e algo me tocou tan dentro que quixen coñecer moito máis deste paraíso", aseguró.

"Quedei prendada da vosa forza e da vosa loita día a día por vivir neste paraíso, superando mil e unha trabas burocráticas e todos os atrancos que vos atopades no camiño"

Bran agradeció a Miguel de Doiras, a Amelia de Piornedo, a Manolo de Balgos y a todos los vecinos "que me fóstedes ensinando día a día os centos de tesouros que aquí tedes". "Da vosa man quedei prendada de Cervantes, tal e como auguraba a camiseta que Manolo me regalou o día que o coñecín. Quedei prendada de cada pequeno recuncho onde a natureza fala por si sola", añadió.

La pregonera quedó también prendada de los cervántegos y de su hospitalidad, "porque sempre tedes unha palabra agarimosa que dicir con este galego tan voso. De feitó aquí aprendín que camín soa moito mellor que camiño, que os callos se comen mellor co garfelo que coa cuchara, que os xisos saben mellor que a zorza ou que as polavilas son mellores tertulias".

"Aquí aprendín que camín soa moito mellor que camiño, que os callos se comen mellor co garfelo que coa cuchara, que os xisos saben mellor que a zorza ou que as polavilas son mellores tertulias"

Al hablar del festejo, Bran aseguró que la Cata de Balgos "é moito máis que unha festa porque pon en valor as dúas cousas máis importantes dun territorio: a produción da terra e a xente, esa xente tan necesaria neste momento no que a sangría demográfica é o principal inimigo".

El festejo congregó en Balgos a más de 200 personas, que además de catar los vinos, disfrutaron de una comida de hermandad.

PREMIOS. La Cata de Viño de Balgos reunión a quince cosecheros, casi todos del municipio y dos de ellos inscritos en la IXP Terras do Navia. El primer premio recayó en David de Padornelo y el segundo le correspondió a Fernando de Balgos. El tercer y cuarto premio se los llevaron dos vecinos del vecino ayuntamiento de Navia, Suso y Manuel Veiga.

Entre los asistentes a la celebración se encontraban el alcalde, Benigno Gómez Tadín, los diputados autonómicos del PP José Manuel Balseiro y Encarna Amigo y el concejal popular Javier Santín.

Vanesa Bran brinda por "revitalizar" Cervantes en la Cata do Viño...
Comentarios