"Na liga hai case cen xogadores"

Javi Villares organiza el ránking de pádel de Viveiro, con 45 parejas distribuidas en cinco categorías, desde Honor hasta Cuarta
Javi Villares, en la pista de pádel exterior de Nito, en Area. PALEO
photo_camera Javi Villares, en la pista de pádel exterior de Nito, en Area. PALEO

De semiprofesional del balonmano a organizador y jugador de la liga ránking de pádel de Viveiro, la más concurrida de toda la comarca. Siempre ligado al deporte, Javi Villares se ha convertido en el alma máter de una competición de pádel que arrancó ya en las pistas exteriores del Restaurante Nito, pero que ha ido creciendo a partir de la construcción de las pistas interiores, especialmente en los últimos cinco años bajo su organización.

"No primeiro ano lembro que había poucas parellas, participaban unhas 24 persoas máis ou menos", señala Javi, que vio cómo el año pasado llegaba el impulso definitivo, curiosamente en plena época de covid. "Ao suspenderse a maior parte dos campionatos de deportes colectivos, especialmente de fútbol, moitos rapaces apostaron polo pádel e chegamos a ter uns 100 participantes na liga. No pádel hai a vantaxe de que a idade non é un obstáculo porque hai un abanico moi amplo e ademais só fan falta catro persoas para botar un partido".

En esta edición del ránking de Viveiro el número de participantes ronda otra vez la centena, consolidándose como una referencia en todo el pádel provincial. "Estamos en torno a 90", una cifra muy importante, con las parejas distribuidas en cinco divisiones, incluso alguna de ellas con más de un grupo. "Agora temos unha División de Honra, unha Primeira, unha Segunda, dous grupos de Terceira e dous de Cuarta".

Todas las categorías son masculinas, algo que Villares espera remediar próximamente con la creación de un ránking femenino o mixto. "É algo que levamos plantexándonos dende hai tempo e agora parece que hai moitas rapazas que están vindo dar clases e que se interesan por xogar, así que esperamos que máis cedo que tarde teñamos un ránking feminino ou mixto", indica el organizador de la liga, que agradece la predisposición de la mayoría de los participantes para facilitarle el trabajo a la hora de coordinar la competición.

"En grupos de tanta xente sempre hai algúns que poñen máis problemas que outros, pero en liñas xerais estou moi contento porque case todos os xogadores me facilitan o traballo", manifiesta agradecido.

TORNEOS Y CLUB. Además de las competiciones habituales, Villares organiza una serie de torneos internos "para dar outras posibilidades, ademais da liga, aos xogadores, que así desfrutan de algo máis dinámico e instantáneo" señala. También se ha hecho cargo del club para competir a nivel federado en las ligas gallegas, "empezamos este ano e estamos moi satisfeitos coa resposta da xente. Contamos cuns 50 xogadores que estarán en dous equipos, un en Terceira e un en Cuarta".

Pese a que los ránkings y torneos de pádel de Viveiro y del resto de la comarca están dominados por jugadores expertos que llevan años practicando, Villares cree que el relevo generacional está cada vez más cerca y ve muchos chavales que apuntan alto. "Hai algúns que empezaron o ano pasado porque non podían xogar ao fútbol ou a outros deportes e que se lles dá moi ben. Seguro que se continúan xogando poden coller un nivel alto", concluye.

Afición
El deporte, muy presente en la vida de Villares
"Xoguei dende moi noviño a moitas disciplinas deportivas, fútbol, fútbol sala e decidinme polo balonmán. Cheguei case ao profesionalismo e hai un par de anos deixeino. Agora estou volcado no pádel, é un deporte que me apaixona e que me permite seguir competindo e desfrutando. A verdade é que facer deporte forma parte do meu día a día", aseguró Javi Villares.

Comentarios