La propuesta de la Consellería de Infraestruturas de llevar la variante de Viveiro por un puente que cruza la ría y la indefinición por el momento del enlace que tendrá el corredor costero con el sur del municipio preocupa a empresarios asentados en el polígono empresarial de Landrove, que esperan que quede bien comunicado, y a transportistas que realizan numerosas rutas por la carretera a Lugo LU-540, que están deseosos de no tener que atravesar la ciudad del Landro.
"Preocúpanos o enlace que van facer ata aquí. Non se sabe como van quedar os accesos á estrada de Lugo, que é a principal entrada á cidade, e ao polígono industrial que se vai acabar enchendo de empresas", comenta Domingo Aguiar, socio de Chairauto, una de las firmas instaladas en el parque empresarial vivariense. En cuanto a la idea de hacer el puente teme que sea "un globo sonda máis para esperar outros 17 anos en dar unha solución".
Argimiro García, fundador de Transportes Argimiro y dueño de la gasolinera Combus B en el polígono de Landrove, considera que "non se acaba de dar servizo da maneira que din agora porque antes a variante iba vir por encima de Viveiro, enlazar coa estrada de Lugo e dar servizo despois á estrada de Ortigueira e Ferrol, e quedaban enlazadas as tres. Agora se fan unha ponte comunican moi ben a zona de Asturias coa de Ferrol, pero hoxe a maioría do tráfico vai por este lado e a ver como queda. Se teñen que seguir pasando por Viveiro quen veña dun deses lados para enlazar coa estrada de Lugo non sei onde está o beneficio", comenta. Mientras esta obra no se realiza aprovecha para recordar la necesidad de reformar la rotonda de A Misericordia, donde "se gastan máis rodas que en ir a Navia e volver", afirma.
Amador García, de Transportes Paraíso, es escéptico sobre el proyecto del puente pero incide que la construcción de la variante será un alivio para sus conductores y camiones. "Cruzar Viveiro cun vehículo pesado é bastante custoso polo tema das rotondas, que nos tempos en que estamos non podían estar así. Se sacan a variante por fóra algo se mellorará", dice.
La unión de la variante con la LU-540 preocupa a transportistas y empresarios
Firmas instaladas en el polígono de Landrove esperan tener un buen acceso al corredor para estar bien comunicadas ► Conductores consideran que la conexión es esencial para no cruzar la ciudad y creen que el vial a Lugo lleva "a maior parte do tráfico"