La unión de la variante con la LU-540 preocupa a transportistas y empresarios

Firmas instaladas en el polígono de Landrove esperan tener un buen acceso al corredor para estar bien comunicadas ► Conductores consideran que la conexión es esencial para no cruzar la ciudad y creen que el vial a Lugo lleva "a maior parte do tráfico"

Camión en apuros para girar en la rotonda de la avenida de Ferrol. ANTÍA (AMA)
photo_camera Camión en apuros para girar en la rotonda de la avenida de Ferrol. ANTÍA (AMA)

La propuesta de la Consellería de Infraestruturas de llevar la variante de Viveiro por un puente que cruza la ría y la indefinición por el momento del enlace que tendrá el corredor costero con el sur del municipio preocupa a empresarios asentados en el polígono empresarial de Landrove, que esperan que quede bien comunicado, y a transportistas que realizan numerosas rutas por la carretera a Lugo LU-540, que están deseosos de no tener que atravesar la ciudad del Landro.

"Preocúpanos o enlace que van facer ata aquí. Non se sabe como van quedar os accesos á estrada de Lugo, que é a principal entrada á cidade, e ao polígono industrial que se vai acabar enchendo de empresas", comenta Domingo Aguiar, socio de Chairauto, una de las firmas instaladas en el parque empresarial vivariense. En cuanto a la idea de hacer el puente teme que sea "un globo sonda máis para esperar outros 17 anos en dar unha solución".

Argimiro García, fundador de Transportes Argimiro y dueño de la gasolinera Combus B en el polígono de Landrove, considera que "non se acaba de dar servizo da maneira que din agora porque antes a variante iba vir por encima de Viveiro, enlazar coa estrada de Lugo e dar servizo despois á estrada de Ortigueira e Ferrol, e quedaban enlazadas as tres. Agora se fan unha ponte comunican moi ben a zona de Asturias coa de Ferrol, pero hoxe a maioría do tráfico vai por este lado e a ver como queda. Se teñen que seguir pasando por Viveiro quen veña dun deses lados para enlazar coa estrada de Lugo non sei onde está o beneficio", comenta. Mientras esta obra no se realiza aprovecha para recordar la necesidad de reformar la rotonda de A Misericordia, donde "se gastan máis rodas que en ir a Navia e volver", afirma.

Amador García, de Transportes Paraíso, es escéptico sobre el proyecto del puente pero incide que la construcción de la variante será un alivio para sus conductores y camiones. "Cruzar Viveiro cun vehículo pesado é bastante custoso polo tema das rotondas, que nos tempos en que estamos non podían estar así. Se sacan a variante por fóra algo se mellorará", dice.

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