miércoles. 08.12.2021 |
El tiempo
miércoles. 08.12.2021
El tiempo

Terras de Miranda recibe os primeiros visitantes froito da colaboración co turoperador Elige tu Viaje

Participantes na iniciativa do Fam Trip. EP
Participantes na iniciativa do Fam Trip. EP
A visita xorde a raíz do Fam Trip promocional organizado polo Grupo de desenvolvemento rural para atraer turismo a un destino tranquilo e con clima suave

Despois do éxito acadado polo destino Mariña Lucense durante o verán, agora este adáptase á nova temporada a través dun produto de grupos desestacionalizador.

Froito do traballo realizado dende o Grupo de Desenvolvemento Rural (GDR) Terras de Miranda co turoperador Elige tu Viaje, créase un produto diferencial na Mariña capaz de atraer ao público nacional baixo o lema 'El encanto de lo desconocido', que presenta A Mariña como un lugar versátil, inexplorado e sorprendente, destacando a súa costa e interior acompañados dun clima suave coma un destino ao que viaxar con calma a través das vilas históricas, praias paradisíacas e destacados paisaxes.

O grupo aloxouse no Hotel Las Sirenas, en Viveiro, e realizaron un percorrido de oito días polos lugares máis emblemáticos do destino, coñecendo así algúns dos tesouros ocultos deste territorio máxico e singular que é A Mariña lucense.

Trátase da primeira viaxe de recepción deste produto na Mariña Lucense, onde 40 persoas procedentes de Las Palmas de Gran Canaria visitan o territorio, organizados por Viaxes Halcón a través da maiorista Elige tu Viaje.

Presentación dos proxectos. EP

Proxecto de asesoramento á dixitalización a empresas turísticas e agroalimentarias

O Grupo de Desenvolvemento Rural (GDR) Terras de Miranda presentou o pasado venres os resultados do proxecto ‘Dixitalización a empresas vinculadas cos ámbitos turístico e agroalimentario do GDR-1 Terras de Miranda’ e o proxecto de ecoturismo ‘Terras de Natureza’ realizados nesta anualidade a través do programa Leader.

Seguindo as tendencias actuais o GDR aposta polo ecoturismo como actividade clave para o futuro desenvolvemento do territorio, xa que representa unha oportunidade para o mesmo grazas á súa riqueza natural e cultural. Foi presentado na Casa da Penela, nun evento presidido polo presidente do GDR Terras de Miranda, Vidal Martínez Sierra-López; a xerente, María Elena Martínez Paz e representantes da empresa Valora Consultores, contratada polo GDR para a realización de ambos proxectos. No acto estiveron representantes de distintas empresas do territorio.

No proxecto de dixitalización, un total de 15 empresas e proxectos do sector turístico e do agroalimentario beneficiáronse do servizo de asesoramento neste eido. Os participantes recibiron un asesoramento individualizado, de carácter presencial, no que se realizou unha diagnose de necesidades.

Ademais analizáronse as tendencias e oportunidades do territorio para trasladalas ao plan de acción. A partir diso, deseñouse un plan de acción individualizado con melloras para a estratexia e dixitalización de cada empresa beneficiaria. No último mes realizouse un asesoramento en remoto sobre a implantación das accións.

Das 15 empresas beneficiarias do programa de asesoramento, sete pertencen ao sector agroalimentario: A Leira Ecotenda, Ecohorta da Costa, Mel do Rego da Xeada, Muiñeiras de Requiande, Mel O Trobo, Panadería Lorenzo e Panadería Rubal, mentres que outras oito ao sector turístico: Apartamentos A Palleira, Araucaria House, A Balea Verde, Casa da Penela, Finca El Remanso, Hotel Montero, Hotel Residencia Mediante e Oli Vita Hostel Albergue.

Entre as accións desenvoltas están a mellora das páxinas webs con motor de reserva, a mellora do posicionamiento online, a proposta de talleres e actividades para potenciar a dinamización dos puntos de venda, a creación de estratexias de fidelización, a planificación de contidos para redes sociais, a actualización normativa e a creación de alianzas con outros negocios.

O GDR-1 Terras de Miranda reiterou con este proxecto o seu apoio e colaboración para a actualización dos sectores primario e terciario, de cara a conseguir o desenvolvemento económico do territorio.

Proxecto de Ecoturismo 'Terras de Natureza'

No proxecto de ecoturismo, o proceso de traballo comezou coa realización dunha análise dos recursos naturais e de interese cultural, así como dos establecementos turísticos do territorio que polas súas características poden incluírse no ámbito do ecoturismo.

Esta análise baséase nos criterios de sustentabilidade nas súas tres vertentes: medioambiental, económica e social e na aplicación de actividades de redución e mitigación do impacto no entorno. Ditos criterios son indispensables na creación de calquera produto, especialmente naqueles de turismo e relacionados co ámbito natural. Como resultado deste proxecto xerouse un folleto turístico baixo o lema ‘Terras da natureza’, que engloba estes recursos e empresas identificados e ten como obxectivo funcionar como ferramenta de promoción e atracción de visitantes do ecoturismo.

O folleto promocional estrutúrase segundo os cinco sentidos do ser humano, xa que esta é a forma que temos de percibir o mundo e a través da cal nos conectamos co noso arredor. É por iso que os recursos e empresas que integran esta guía están identificados segundo sexa a mellor forma de aproveitalos: observando, escoitando, cheirando, degustando e sentindo.

Na liña da dixitalización o folleto contén códigos QR que redirixen ao lector á páxina web do GDR (www.terrasdemiranda.org), onde se pode acceder a información máis detallada e gráfica sobre cada elemento presentado no documento

Terras de Miranda recibe os primeiros visitantes froito da...
Comentarios