Son Viveiro pide al edil que dejó la formación que devuelva el acta

La agrupación quedó sin representación en la corporación municipal tras la marcha de Luis Manuel García Otero, que pasó el grupo de no adscritos. Considera su salida una "deslealtade"
Luis Manuel García Otero JOSÉ Mª ALVEZ
photo_camera Luis Manuel García Otero. JOSÉ Mª ÁLVEZ

El último pleno municipal vio la dimisión del hasta entonces edil de Son Viveiro, Luis Manuel García Otero, que conservaba su acta y pasaba al grupo de concejales no adscritos. La que era su formación le reclama ahora que renuncie al acta "que lexitimamente lle corresponde á organización, máxime cando é o propio edil quen abandona o grupo".

Desde Son Viveiro-Son en Común explican que el 28 de septiembre García Otero presentó verbalmente la renuncia a seguir formando parte de la coalición electoral "anunciando a súa intención de pasar a concelleiro non adscrito e deixando a Son Viveiro-Son En Común sen representación na corporación municipal".

Añaden que había "desencontros" del aludido con la asamblea, por motivos como "alonxarse dos principios e ideais que figuraban no programa electoral do grupo, a adopción de posicionamentos contrarios aos acordos tomados pola asemblea e os frecuentes enfrontamentos con compañeiros da corporación".

Esta situación, dicen desde Son Viveiro, "faille un fraco favor á dignidade da clase política e á veciñanza, que ve como este edil pasa a engrosar a pouco ética listaxe de concelleiros tránsfugas de Viveiro". Añaden que, a pesar de las distintas sensibilidades presentes en la coalición, la asamblea "por unanimidade" acordó rechazar la actitud del "edil desertor" al considerar que supone "tanto un engano á veciñanza que en maio do 2019 lle deu o seu apoio á lista pola que fora elixido, como unha falta de coherencia e unha deslealdade absoluta aos membros da candidatura". Por ello, consideran que "a única saída honesta pola súa banda" es la renuncia al acta para devolverla a la agrupación.

Por su parte García Otero explicó que dejaba la formación por discrepancias políticas y que continuaría sin recibir retribución alguna.

Comentarios