domingo. 24.10.2021 |
El tiempo
domingo. 24.10.2021
El tiempo

La reunión de consultas sobre el Ere en Vestas de Viveiro acaba sin avances

Reunión de la mesa industrial de Vestas. CONCHI PAZ (EUROPA PRESS)
Reunión de la mesa industrial de Vestas. CONCHI PAZ (EUROPA PRESS)
El comité cree que la empresa intenta despistar con las ofertas de reubicación

Las consultas sobre la aplicación del Ere a los 115 trabajadores de la planta de Vestas en Viveiro acabaron este jueves sin avances. La empresa sigue con la intención de sacar adelante los despidos mientras el comité de empresa insiste en dar una oportunidad a la mesa industrial, además de reclamar aún más apoyo político.

“Non temos o máis mínimo avance, a empresa só quere cumprir etapas do proceso para cumprir coa lei e nós só queremos que se paren a negociar de verdade sen o Ere correndo. O único que avanza sen parar é o reloxo, cada vez queda menos para a consecución do Ere”.

El presidente del comité, David Mariño, defiende que “necesitamos moita máis axuda, porque se isto segue adiante nunha semana estaremos na recta final da negociación do Ere, polo que alguén do Goberno se ten que mollar dunha vez”. La próxima reunión será el viernes 22.

Ver más: Vestas ofrece a recolocar a la plantilla gallega en otros lugares de España

Mariño cree que la propuesta de la empresa para reubicar en diferentes puntos de España a los trabajadores de la fábrica de Chavín solo busca “quitar a atención do foco principal, que é salvar a producción de Viveiro, só son ofrecementos para que asinemos un despido. Non son máis que promesas sen fundamento nin base para que firmemos de bo grado un despido. En todo caso A Mariña quedaría sen outra empresa máis e nós teríamos que marchar fóra dos nosos fogares, con fillos, hipotecas e moita dor”.

El comité asegura que “temos claro que debemos continuar a esixir que se busque unha solución para o mantemento da totalidade dos postos de traballo, así llo transmitimos hoxe á empresa e seguiremos insistindo”.

Recuerdan además que existe un compromiso por parte de la Xunta para buscar un inversor que se interese en adquirir la empresa y asumir a sus empleados.

La reunión de consultas sobre el Ere en Vestas de Viveiro acaba sin...
Comentarios