lunes. 17.01.2022 |
El tiempo
lunes. 17.01.2022
El tiempo

Usuarios de Feve ven un "peche encuberto" en las sucesivas cancelaciones de trenes

Estación de Feve de Viveiro. JOSE PALEO
Estación de Feve de Viveiro. JOSE PALEO

Fallaron servicios matinales entre Ferrol y Ribadeo. Defensores del ferrocarril critican la inacción de Fomento y la Xunta

La plataforma por la defensa del ferrocarril Ferrol-Ribadeo ha lamentado la continua supresión de servicios en la línea, además de los retrasos y la falta de personal y material suficientes. Desde el colectivo se preguntan si hay un pacto entre el Ministerio de Fomento (de quien depende la empresa pública Renfe) y la Xunta de Galicia para matar lentamente este trayecto del Feve, sospechando de "un peche encuberto que des dúbida están a perfretar, uns por non facer o que é da sús competencia e outros por non reclamar o seu bo funcionamento".

Aluden a que el mismo día de la reciente visita de ministro de Fomento a Galicia, anunciando diversas obras y mejoras, fueron suprimidos cuatro servicios por la mañana y los usuarios fueron llevados en autobús. "Outro tanto -añaden-, sucedeu o sábado con dúas supresións de rexionais e retrasos varios. O domingo houbo retrasos e supresións en tódolos servizos rexionais e o pasado luns suprimíronse os convois rexionais matinais a Ribadeo e Asturias".

Falta material rodante y personal y creen que se pretende dejar morir el servicio de viajeros.

EN MAREA. La diputada de En Marea en el Congreso de laos Diputados, Alexandra Fernández, llevó la iniciativa ayer en un acuerdo en la Comisión de Fomento para que se realicen mejoras en la línea de ancho métrico Ferrolterra-Ortegal-A Mariña, denunciando el "desmantelamento que se está a practicar coa liña da antiga Feve en Galiza". Fernández presentó una enmienda a una propuesta socialista sobre los problemas del ancho métrico en León, criticando el estado de abandono en Galicia por la gestión del PP.

"As avarías constantes con tresn obsoletos son motivo dunha política de recortese precísanse interventores en todos os servizos e que se repoñan maquinistas e se reforzce o persoal de talleres e das estacións pois a fiabilidade da liña está baixo mínimos", criticó.

Usuarios de Feve ven un "peche encuberto" en las sucesivas...
Comentarios