Ramón Reimunde no seguirá al frente de Promafoz y convoca asamblea este sábado

El objetivo es renovar su directiva para evitar la disolución de la entidad, que cuenta con 150 socios pero con una dirección que ha excedido holgadamente el plazo de mandato.
Ramón Reimunde. ÁLVEZ
photo_camera Ramón Reimunde. ÁLVEZ

Promafoz (Produtores de madeira de Foz) ha convocado para este sábado a las once una asamblea general en la que tratará de renovar su directiva para evitar la disolución de la entidad, que cuenta con 150 socios pero con una dirección que ha excedido holgadamente el plazo de mandato. El actual presidente, Ramón Reimunde, ya comunicó que no puede seguir por motivos personales "e desexaría deixar a organización de propietarios en boas mans para que siga funcionando, actualmente con boas persectivas para a venda de madeira a empresarios da Mariña e a posibilidade de embarque da mesma en Burela en condicións competitivas de prezos, así como pola boa saída da madeira de piñeiro en puntal ou rolla con destino a serras da comarca ou á exportación".

"A unión e a información sempre foi a nosa única forza ente os poderosos opoñentes", indica Reimunde, quien espera la máxima asistencia a la asamblea a celebrar en el salón de actos del Cenima de Foz.