El PP pide una comisión de investigación por lo sucedido en la carpa en el Entroido de Foz

La comisión organizadora pide perdón a quien se sintiese poco seguro y tomarán las medidas oportunas para que no vuelva a pasar
G
photo_camera G

Los problemas en los accesos a la carpa donde se desarrolló la entrega de premios del Entroido de Foz 2024 han generado polémica. El PP de Foz solicitó la creación de una comisión de investigación para que "se depuren responsabilidades ante o caos e descontrol que se viviu tras a entrega de premios do Entroido pola acumulación de xente debido á desorganización á hora de deseñar a entrada, saída, accesos aos baños e zona de fumadores, xa que todos confluían", afirma la concejala popular Verónica Soto.

La edila explicó que "se afundiu a plataforma" en la carpa donde se estaban entregando los premios "pero os momentos de máis tensión vivíronse polo funil creado pola acumulación de xente na zona de entrada e saída, ata que interviu a Garda Civil", explicó la política popular.

Desde la comisión organizadora de Foz lamentan la situación que se produjo el sábado a la finalización de la entrega de premios "no que houbo un momento de estrés nos accesos", dice Inés López Couto, concejala de Cultura.

"Rapidamente persoal da organización, entre eles o concelleiro de Festas e o alcalde, axudaron nas decisións necesarias para despexar o acceso", comenta. "Lamentamos este incidente. Pedimos perdón a quen se sentise pouco seguro e estudiarase o acontecido e tomaranse as medidas oportunas para que non volva pasar", comentó.