jueves. 21.11.2019 |
El tiempo
jueves. 21.11.2019
El tiempo

La plataforma en defensa del tren alerta de "masivas" supresiones de servicios

Estación de Feve de Viveiro. JOSE PALEO
Estación de Feve de Viveiro. JOSE PALEO

El colectivo denuncia numerosas cancelaciones desde el sábado hasta este martes debidas "á falta de material rodante"

La Plataforma pola Defensa do Ferrocarril Ferrol-Ribadeo alerta de "masivas supresións de servizos" en los últimos días debidas "á falta de material rodante", las últimas este martes, en que "se suprimiron, cando menos, os servizos rexionais dende Ribadeo da mañá e varios servizos de cercanías", aseguran.

Añaden que el pasado sábado desde las siete de la tarde "das nove unidades da base de Ferrol non había ningunha dispoñible", lo que también afectó a los servicios regionales Ferrol-Ribadeo y viceversa, y que el domingo no circuló ningún servicio de cercanías "por falta de unidades para prestar os servizos", mientras que el lunes "suprimíronse un total de 13 servizos, nove deles de cercanías de Ferrol a Xuvia, Cerdido e Ortigueira, e catro rexionais a ou dende Asturias".

Desde la plataforma consideran que "a desastrosa xestión do parque móbil de Renfe Ancho Métrico é premeditada. Cremos que obedece á intencionalidade de deteriorar ata o máximo nivel a calidade do transporte, pensando en expulsar da liña ata o último usuario", aseveran, al tiempo que recuerdan que en 2016 hubo más de 500 supresiones de servicios y en 2017 fueron más de 900, "onde o 70% son provocadas polas deficiencias nas unidades".

El colectivo también llama la atención sobre el incumplimiento de las mejoras previstas. Aluden al plan que presentó Renfe a los concellos en mayo del año pasado para la reforma de las unidades diésel "sen que a día de hoxe estea circulando ningunha unidade reformada". Puntualizan que se licitó la reparación integral de las ocho unidades 2400 y se retiraron tres de la circulación para repararlas, "pero non se rematou a reparación de ningunha". En cuanto a las unidades más nuevas, 2700 y 2900, "só sabemos que se licitou unha asistencia técnica para revisar as avarías diarias e endémicas que padecen", dicen.

TREN DE LOS FAROS. La plataforma ve "paradóxico" que de las nueve unidades asignadas a la base de Ferrol "non se estean a superar as tres unidades en servizo no mellor dos casos" y dice tener "fundadas sospeitas de que se están a reservar determinadas unidades para prestar servizo no Tren dos Faros na temporada estival, mentres que se suspenden servizos regulares por falta de material".

La plataforma en defensa del tren alerta de "masivas" supresiones...
Comentarios