Una parada en más de 300 años de As Maulas de Galdo

La tradicional feria vivariense iba a ser el 10 de mayo y no se hará por la alerta sanitaria. Tampoco habrá foliada en Xunqueira el día anterior
Feira das Maulas de Galdo. AMA
photo_camera Un jinete en las carreras de caballos de la Feira das Maulas.

Falta mes y medio para la celebración, cada segundo domingo de mayo, de la Feira das Maulas en la parroquia vivariense de Galdo pero el Concello y la asociación vecinal organizadora ya decidieron su suspensión ante la previsión de que la situación de emergencia sanitaria se prolongue. "Estamos tristes, como é lóxico pola situación que estamos vivindo e tamén é un pau suspender a feira, pero houbo un consenso, non hai máis que facerlle e para o ano collerémolo co dobre de ganas", comenta la secretaria de Camiño de Galdo, Erea Rivera.

"No momento en que vives unha situación destas o último no que pensas é nas festas", añade la directiva de la asociación, que incluía en esta cita feria ganadera, carreras de caballos y fiesta.

Desde el Concello de Viveiro emitieron un comunicado en el que explicaban la decisión: "Tras a conversa mantida entre a organización da Feira das Maulas e o Concello de Viveiro, decidiuse conxuntamente cancelar a súa celebración, prevista para o 10 maio, tendo en conta a grave crise sanitaria que estamos a vivir. Por ambas partes, considerouse que esta era a decisión máis axeitada na situación actual, pola incerteza que se aveciña e a necesidade de garantir a saúde pública".

Otra cita próxima a esta en el calendario, la foliada del barrio de Xunqueira prevista para justo el día antes, 9 de mayo, también se suspende por el mismo motivo, como anunciaba este jueves la asociación de vecinos Valdeflores.

Por otro lado este domingo también será un Domingo das Tortillas diferente en Viveiro, donde pandillas de familias y amigos tenían la tradición de reunirse en torno a este plato en áreas recreativas, merenderos o playas.

Más en A Mariña
Comentarios