Miércoles. 22.05.2019 |
El tiempo
Miércoles. 22.05.2019
El tiempo

La organización de Expomar califica de "excelente" el resultado de la feria

Un expositor muestra la tecnología de localización a visitantes del ferial. JOSÉ Mª ÁLVEZ
Un expositor muestra la tecnología de localización a visitantes del ferial. JOSÉ Mª ÁLVEZ

El presidente de la fundación destaca el alto número de contactos con "oportunidades de negocio boas"

El presidente de la Fundación Expomar, Alfredo Llano, califica de "excelente" el resultado de la feria náutico-pesquera Expomar. El también alcalde de Burela destaca la importancia del evento para la comarca, debido al potencial del sector pesquero, que ratificó el alto número de contactos y acuerdos alcanzados durante los cuatros días del ferial, que se desarrolló en la nave de redes ubicada en la explanada portuaria.

Alfredo Llano destacó que la cita favoreció "moitas transaccións, con oportunidades de negocio boas, algunhas para a construción de novos barcos, o que move moito investimento e emprego, tamén houbo moitos contactos e chegouse a acordos, que agora haberá que esperar a que frutifiquen", señaló.

Representantes de la organización consultaron a los 135 expositores presentes y "todos coincidían en que houbo interese polos produtos que se ofertaban e intercambios de información, xeráronse expectativas sobre moito material exposto, dende propulsores a aparellos de navegación e outros servizos, porque os elementos son moi diversos", indica Llano.

El responsable de la fundación destaca que "moitos expositores dixéronnos que tiñan intención de volver e ademais moitos queren contar con máis espazo". A tenor de ese interés, Alfredo Llano cree que "iso supón un reto, porque a feira deste ano xa foi un referente a nivel internacional, pois veu moita xente de fóra e tanto o venres como o sábado pasado houbo moita afluencia de profesionais interesados nas propostas que alí se facían", recalca.

Expomar contó este año con 500 metros más de superficie, llegando a los 4.000, lo que permitió disponer de un área para realizar reuniones, una cafetería y más expositores, pero aún así "a ampliación foi algo demandado, porque quedou xente fóra que quería estar presente, outros queren ter máis espazo, polo que haberá que analizar como se dimensiona para que sexa aínda máis significativa", indica Llano, quien dice que "o optimismo é xeral".

Los expositores dispusieron asimismo de una zona reservada cerca de la recepción para reuniones más privadas, pero "aínda así vemos que non é suficiente. Agora quedan por diante dous anos para planificar a seguinte".

El alcalde considera que la feria "cumpriu as expectativas e os obxectivos" y subrayó también la relevancia de las jornadas técnicas y del encuentro empresarial, del que salieron acuerdos sobre demandas del sector pesquero, así como la celebración del Consello Galego de Pesca. "Foron catro días intensos e moi rendibles en todos os eidos, que tivo repercusión na ocupación hoteleira da vila, que estivo completa, e noutros hoteis da Mariña", recalcó.

La organización de Expomar califica de "excelente" el resultado de...
Comentarios