Sábado. 20.10.2018 |
El tiempo
Sábado. 20.10.2018
El tiempo

Mondoñedo suma al festejo de As San Lucas un mercado de agricultura ecológica

Presentación en Mondoñedo. AMA
Presentación en Mondoñedo. AMA

La Praza do Concello acogerá esta actividad. El 19 habrá una demostración del chef Martín Montilla

El programa de las fiestas de As San Lucas de Mondoñedo suma un mercado de agricultura ecológica, iniciativa que dieron a conocer la alcaldesa de Mondoñedo, Elena Candia; el presidente del Consello Regulardor de Agricultura Ecolóxica de Galicia (Craega), Francisco López Valladares, y el presidente de la asociación cultural As San Lucas, Miguel Souto. La cita pone fin al calendario festivo en la comarca mariñana.

El mercado se situará en la Praza do Concello de la ciudad episcopal durante los días que dure la que es la feria más antigua de Galicia. Los participantes ofrecerán a los visitantes 25 productos incluidos en la denominación y que se distribuirán en seis casetas de madera. Valladares recalcó la importancia de este tipo de agricultura para el medio rural en una comunidad todavía dominada por el minifundismo.

El representante de Craega considera que las producciones certificadas aportan "valor engadido aos produtos galegos, tanto pola súa calidade como pola súa elaboración". Francisco López asegura que "a parte da agricultura cos mellores números de crecemento, estará representado nas San Lucas, ou o que é o mesmo en Mondoñedo, o presente, o pasado e o futuro desta actividade do sector primario", destaca.

La alcaldesa agradeció el esfuerzo de la organización al sumar este mercado a la feria, "pois dálle a Mondoñedo e ás súas festas un maior prestixio e un maior recoñecemento", subrayó.

Por su parte, Miguel Souto defendió que "as feiras de vangarda seguen sendo moi útiles ao sector primario. Son feiras interxeracionais, que serven de complemento e que teñen tamén un contido informativo". Como ejemplo del impulso y la aceptacion que tienen los productos de la huerta y naturales anunció que la Praza do Concello acogerá el próximo día 19 un showcooking a cargo del reconocido chef Martín Mantilla.

Mondoñedo suma al festejo de As San Lucas un mercado de agricultura...
Comentarios