Mondoñedo rehabilita dos edificios que dedicará a alquileres sociales

El Instituto Galego de Vivenda e Solo aporta algo más de 64.000 euros para financiar el 90% del coste de las obras, presupuestadas en 71.000. El Concello quiere seguir atrayendo familias
Operarios municipales trabajando en la rehabilitación. EP
photo_camera Operarios municipales trabajando en la rehabilitación. EP

El Concello de Mondoñedo inició ya las obras de rehabilitación de dos edificaciones de titularidad municipal en la Rúa Rigueira para destinarlas a alquiler social. Las obras se cofinanciarán con una ayuda de la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda. Será a través del Instituto Galego de Vivenda e Solo, que resolvió aprobar la petición de ayuda del gobierno municipal y hará una aportación de algo más de 64.000 euros para la rehabilitación integral de las dos edificaciones, cuyo presupuesto asciende a 71.324. Las obras deberán estar finalizadas, en ambos casos, el 6 de octubre de 2023.

Desde el gobierno municipal mindoniense, que preside el popular Manuel Otero, destacaron su compromiso "coa rehabilitación e posta en valor do noso casco histórico, unha das liñas de traballo que recolle a segunda fase plan 'Mondoñedo, Municipio para Investir'. E, neste caso, destacamos tamén un segundo obxectivo como é a posta a disposición de vivendas para aquelas familias que as poidan precisar ou que teñan máis dificultades para acceder a outro tipo de alugueiro".

Obras de rehabilitación de dos edificaciones para destinarlas a alquiler social

REHABILITACIÓN. Con esta nueva iniciativa, el Concello de Mondoñedo y la Consellería de Medio Ambiente, Territorio e Vivenda continúan su colaboración, en este caso con destino a la rehabilitación de viviendas para alquiler social.

Recientemente, la conselleira Ángeles Vázquez anunciaba la redacción de los proyectos de rehabilitación y dirección de obra de los trece edificios adquiridos por la Administración autonómica en el casco histórico de Mondoñedo "ao abeiro do Programa Rexurbe que ten como finalidade a súa recuperación para convertelos en vivendas de promoción pública".

ÁREA REXURBE. Precisamente ese instrumento urbanístico, el Área Rexurbe, es una herramienta creada por la Xunta para desarrollar y proteger cascos históricos por la que el Concello de Mondoñedo apostó de forma definitiva.

Su alcalde, Manuel Otero, recuerda que "o Concello de Mondoñedo foi o primeiro de Galicia, en febreiro do 2020, en ter declarada unha Área Rexurbe que comprende o conxunto histórico do municipio e unha zona contigua que, na súa totalidade, supón unha superficie de 0,45 kilómetros cadrados na que se localizan 704 edificios e 915 vivendas".

Comentarios