Miércoles. 19.09.2018 |
El tiempo
Miércoles. 19.09.2018
El tiempo

Mondoñedo se adhiere a un convenio a tres bandas para prevenir los incendios

Elena Candia. AEP
Elena Candia. AEP

La alcaldesa destaca que es una iniciativa que da facilidades a los propietarios para cumplir las obligaciones que les marca la Xunta

El Concello de Mondoñedo se adherirá esta semana a un convenio que firmará con la Xunta, la Federación Galega de Municipios e Provincias (Fegamp) y Seaga en materia de prevención y defensa contra incendios forestales. Con el mismo tratan de establecer un sistema público de gestión de la biomasa.

El gobierno que preside la popular Elena Candia llevará a cabo una campaña informativa por las parroquias para explicar cuáles son las zonas afectadas por el contenido del propio convenio. Al mismo tiempo, en los locales sociales de las parroquias estarán expuestos los planos con los espacios delimitados "para que os propietarios poidan identificarse como afectados, de ser o caso. Será un labor que contará coa colaboración de Protección Civil de Mondoñedo".

La regidora asegura que el convenio aportará ventajas a los propietarios porque se centra en terrenos abandonados y en los de los propietarios que quieran sumarse al convenio. Candia indica que los titulares de monte que se comprometan con este sistema "abonarán unha tarifa bonificada de 350 euros por hectárea para a xestión da biomasa nos seus terreos. Os propietarios beneficiaranse así das vantaxes do sistema, que inclúen a asunción polas administracións públicas dos maiores custos a que poidan dar lugar estes traballos".

Considera que es una iniciativa "que dará facilidades aos propietarios para que cumpran coas súas obrigas legais. Valoramos especialmente que se lle poida dar unha solución burocrática a aquelas parcelas cuxos propietarios son imposibles de localizar. Estes trámites xa se viñan xestionando individualmente por parte do Concello chegando a facelos de forma subsidiaria nalgún casos, pero esta solución farao moito máis doado".

Por otro lado, Elena Candia anticipó que contratará la redacción de un plan contra incendios, "un asunto no que sempre se manifestou unha gran sensibilidade pola nosa parte e no que imos seguir avanzando".

Mondoñedo se adhiere a un convenio a tres bandas para prevenir los...
Comentarios