Isabel Rodríguez: “A autovía A-74 estaba no caixón e agora estamos impulsándoa”

La subdelegada del Gobierno en Lugo prevé que este lunes puedan finalizar los trabajos de vaciado de la balsa de agua acumulada al pie de la N-642
Preparación del carril para dar paso por la N-642 este domingo. J.M. PALEO
photo_camera Preparación del carril para dar paso por la N-642 este domingo. J.M. PALEO

La subdelegada del Gobierno, Isabel Rodríguez, asegura que el proyecto de la autovía A-74, que está previsto que conecte Barreiros con San Cibrao, “estaba metida nun caixón, iso é fácil de comprobar, e agora estamos impulsándoa redactando o trazado de Foz para que A Mariña teña unha nova infraestrura, pero iso leva un pouco de tempo”.

Rodríguez añadió que, en cambio, el corredor autonómico que conectará San Cibrao con Ferrol y que tiene proyectado la Xunta, “parece que está abandonado dende hai moitos anos”.

Respecto a la incidencia que provocó el cierre de la N-642 por un sovacón y grietas causadas por una bolsa de agua a la altura de Areoura (Foz), la subdelegada recordó que este domingo abrieron el paso por un carril regulado por semáforos “para evitar que os veciños tiveran que dar algún rodeo para entrar en Burela. Estase circulando con fluidez e hoxe estanse finalizando os traballos de vaciado da balsa de auga".

La subdelegad apuntó además que "despois os técnicos do Ministerio de Transportes analizarán por que se produciu ese embolsamento, como están os drenaxes e que solución hai que adoptar nos próximos días para reanudar a circulación en toda a nacional á maior brevidade posible, priorizando a seguridade dos cidadáns".

Comentarios