jueves. 02.12.2021 |
El tiempo
jueves. 02.12.2021
El tiempo

El III Premio Vilar Ponte de Novela de Viveiro queda desierto

Un cuaderno y un bolígrafo.NIETJUH (Pixabay)

El jurado del certamen vivariense considera que los textos presentados no tenían la calidad necesaria

El jurado del III Premio Vilar Ponte de Novela acordó declarar desierta esta edición al considerar que los textos recibidos no tenían el nivel de calidad suficiente. El Concello anima a los escritores y escritoras a participar en la próxima edición de 2022.

El gobierno local también agradece la dedicación del jurado, compuesto por el cronista oficial, Carlos Nuevo Cal; la escritora Antía Yáñez y la técnica de juventud Lorena Mera, además de Rosario San Isidro como secretaria, con voz pero sin voto. "Acordaron como criterios de valoración a calidade literaria, a calidade lingüística, a puntuación, a boa narrativa, a temática, a xeneralidade do público ao que vai dirixida, a actualidade, a frescura e a cohesión das partes da obra", y aunque algunos de los textos presentados tenían un tema "bastante orixinal e actual", su ejecución final "non acada a calidade necesaria". 

"A escrita é un labor que conleva moito traballo de revisión e maduración e o xurado considera que esta foi unha das principais eivas das obras presentadas nesta edición, motivo polo que procede a declarala deserta", explican desde el Concello, que con este certamen pretende "render homenaxe aos escritores Antón e Ramón Vilar Ponte, ademais de apoiar e difundir a literatura en lingua galega".
 

El III Premio Vilar Ponte de Novela de Viveiro queda desierto
Comentarios