jueves. 21.01.2021 |
El tiempo
jueves. 21.01.2021
El tiempo

Fallecen dos residentes del asilo de Ribadeo contagiados de covid

Hospital Asilo de Ribadeo.AMA
Hospital Asilo de Ribadeo.AMA
Habían sido trasladados al Centro Galego de Desenvolvemento Integral de Santiago

Dos ancianos que habían sido trasladados al Centro Galego de Desenvolvemento Integral (Cegadi) de Santiago desde el hospital asilo San Sebastián y San Lázaro de Ribadeo tras dar positivo en coronavirus fallecieron. Tenían 99 y 91 años y ambos presentaban patologías previas.

En esta jornada se espera que regresen al hospital asilo ribadense tres personas que estaban en el Cegadi pero superaron la enfermedad. También está previsto que el miércoles personal del Hospital Público da Mariña realice un nuevo cribado general en el centro para comprobar la evolución del brote. 

El alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez, comentó que "o resto de persoas usuarias, tanto as que continúan no Cegadi como as que sempre permaneceron no Hospital Asilo, evolucionan con normalidade e manteñen, en termos xerais, uns niveis aceptables de sintomatoloxía, a pesares de que moitas delas teñen unha idade moi avanzada e presentaban xa patoloxías previas. En canto ao persoal e á relixiosa, tamén se atopan en proceso de recuperación".

La cifra de fallecidos con covid en la provincia de Lugo se situó este domingo en 151, aunque el Sergas solo contabiliza 147 al no incluir cuatro víctimas cuyos decesos se produjeron en otras provincias. Con los dos fallecidos de la residencia de Ribadeo son ya 153.

Fallecen dos residentes del asilo de Ribadeo contagiados de covid
Comentarios