miércoles. 22.09.2021 |
El tiempo
miércoles. 22.09.2021
El tiempo

Fallece el presidente de la banda O Landro, Blas García Liz

El Concello de Viveiro lamenta el "fondo baleiro" que deja

El fallecimiento del presidente de la banda municipal O Landro de Viveiro, Blas García Liz, dejó una gran tristeza en su compañeros de la agrupación y en toda la ciudad, donde era muy conocido. "Non temos palabras para describir a emoción que nos aborda, así como o gran baleiro que deixa na súa tan querida agrupación. Querémoste moito, ata sempre compañeiro", escribieron sus compañeros de formación en sus redes sociales.

Desde el Concello también quisieron trasladar públicamente sus condolencias a su viuda, sus hijos, hermanos y padres, además de a los componentes de la banda. "Deixa un fondo baleiro dada a súa dedicación a dita agrupación, na que practicamente leva dende rapaz alternando tanto a súa faceta de músico como en cargos directivos e, dende hai preto de catro anos, como presidente", aseguró la alcaldesa, María Loureiro.

"Vaise unha persoa íntegra e traballadora que sempre loitou por ter a banda de música O Landro no escalafón máis alto". "Confiamos en poder seguir adiante con ese traballo e o seu legado para poder manter esta banda centenaria", añadió.

Fallece el presidente de la banda O Landro, Blas García Liz