miércoles. 03.06.2020 |
El tiempo
miércoles. 03.06.2020
El tiempo

Dimite una concejala del PSOE de Foz por el conflicto entre los centros de día

Verónica Peña. AMA
Verónica Peña. AMA
Verónica Peña, que concurrió como número tres de la lista socialista y llevaba las áreas de mujer, igualdad e inmigración, denunció competencia desleal de las instalaciones públicas

La denuncia pública hecha la semana pasada por el centro de día Aloumiños de Foz asegurando que el centro público está incumpliendo las condiciones del contrato autorizado por la Xunta y, por tanto, haciendo competencia desleal a la empresa privada, ya tuvo consecuencias en el equipo de gobierno focense.

La concejala de mujer, igualdad e inmigración, Verónica Peña, copropietaria de Aloumiños y número tres de la lista socialista en las pasadas elecciones, presentó su dimisión el pasado miércoles, "para evitar o deterioro da imaxe do equipo de goberno e a manipulación que, finalmente e tristemente, fixo efectiva o PP", aseguró este lunes el alcalde, Fran Cajoto. "Ante un posible conflito entre o Concello de Foz e o centro de día Aloumiños esta renuncia desbota calquera tipo de sospeita e dá conta da seriedade e compromiso que ten o equipo de goberno co noso pobo, especialmente no eido social", añadió.

El alcalde sale así al paso de las críticas vertidas por el PP, en las que aseguraba que "chama poderosamente a atención que sexa unha empresa participada pola actual concelleira socialista a que denuncie á residencia pública e acuse ao seu compañeiro de corporación e alcalde no que parece un claro conflito de intereses persoais de membros do goberno".

"Parécenos moi preocupante a mala imaxe que se está dando por parte do goberno e especialmente o dano que se está facendo a unha institución como é a residencia de anciáns, que polo que coñece o PP e coincidente coas palabras do propio alcalde está funcionando de forma correcta sen ter queixa ningunha dos usuarios por mala xestión", aseguró el portavoz popular, Javier Castiñeira.

Los populares solicitaron un pleno extraordinario para que el gobierno aclare este conflicto, además de pedir la convocatoria de la comisión de seguimiento de la residencia

En este sentido, Cajoto asegura que "en ningún momento, ningún membro do PP se puxo en contacto con este equipo de goberno para informarse ou preocuparse da situación. Estamos moi contentos co servizo que están a prestar na residencia e centro de día de Foz, respecto ao cal non temos queixa de ningún usuario", insistió Cajoto, "ante a denuncia verbal recibida no tocante ao cumprimento dos pregos de contratación, foi remitida a información de inmediato aos servizos técnicos, que son os encargados de revisar o cumprimento dos mesmos e ser garantes de que se cubra calquera eiva administrativa".

Los populares solicitaron un pleno extraordinario para que el gobierno aclare este conflicto, además de pedir la convocatoria de la comisión de seguimiento de la residencia. También solicitan una declaración institucional en apoyo del servicio municipal que se da en la residencia y centro de día, además de instar al gobierno "a que deixe de presionar e danar a imaxe da institución por parte de membros do seu equipo e en todo caso reprobar a actitude da concelleira Verónica Peña por non saber separar os intereses persoais da súa empresa cos adquiridos pola condición de concelleira".

A este respecto Cajoto dijo que resulta "incomprensible" pedir un pleno extraordinario, porque está previsto uno ordinario el jueves: "O máis lóxico sería a presentación dunha moción de urxencia no pleno ordinario, pero en caso de que o PP non rectifique e dado que a lexislación obriga á súa convocatoria, o próximo xoves teremos a paradoxa de poder asistir a dous plenos, un extraordinario e outro ordinario".

Dimite una concejala del PSOE de Foz por el conflicto entre los...
Comentarios