Miércoles. 14.11.2018 |
El tiempo
Miércoles. 14.11.2018
El tiempo

El Concello se prepara ya para talar eucaliptos de dueños que no los retiran voluntariamente

Una de las talas realizadas en la campaña. P.V.
Una de las talas realizadas en la campaña. P.V.

Hay un centenar de propietarios a los que no localizaron y les dan solo quince días para cortar o el alcalde dice que intervendrán "xa"

El gobierno municipal ribadense está ya preparado para acometer algunas talas de eucaliptos próximos a viviendas o desbroce de maleza en esas zonas en caso de que los propietarios decidan no hacerlo pese a las órdenes que recibieron del Concello.

Concretamente, el alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez, explicó este miércoles mismo que "acabo de asinar máis de cen ordeamentos para facer as talas para publicar no Boletín Oficial da Provincia. Son xente que non puidemos atopar por diferentes cuestións pero á que polo tanto llo imos comunicar deste xeito porque non se debe equivocar ninguén: isto vaise cumprir e vaise cumprir xa".

Ante la posibilidad de que la demora hiciese que pasase el verano sin que se llevasen a cabo las talas, Suárez Barcia avisa de que "ninguén debe de equivocarse, porque imos ata o final con esto e non deixaremos pasar ningunha finca".

Ante algunas críticas por la posibilidad de que no finalizase la campaña o la dejase a medias, Suárez Barcia descarta por completo esa posibilidad. Explicó que "enviáronse máis de 200 cartas a xente localizada, pero houbo máis de cen aos que non puidemos localizar porque sacamos a información do catastro e ás veces ou non está actualizado ou ten erros".

Sin embargo dice que "unha vez que lles cheguen esas cartas ou ben se publiquen no BOP as notificacións, esa xente terá quince días para talar, senón pasaremos a intervir nós".

Con respecto a ello dice que ya disponen de alguna maquinaria para hacerlo y avisa de que "pasado ese periodo actuaremos de inmediato". Comenta que en ocasiones le comentaron que no habían tenido tiempo o no se habían enterado para hacer antes las cortas y dice que "eso é algo que non puido entender, porque a campaña informativa iniciouse en outubro do ano pasado. Despois fixéronse as comunicacións individuais, veu o helicóptero no mes de xuño e todo o mundo se enterou diso".

Dice que también es algo de lo que se habló sobradamente y que por lo tanto "non hai excusa para non cumprir esta lei" que, recuerda, "terá unha repercusión importante porque se trata de algo moi efectivo para previr efectos indesexados e perigosos no caso de que se produzan incendios. Esperemos que non os haxa, pero se hai unha desgraza, entón todo o mundo se dará conta da importancia desta decisión que tomamos".

El Concello se prepara ya para talar eucaliptos de dueños que no...
Comentarios