Colas para degustar la enfariñada en Trabada

Un mercado de productos locales, una demostración de torno con Vicente Ledo, música tradicional y la actuación de Susana Seivane completaron el programa

Asistentes a la Festa da Enfariñada, en Trabada. AMA
photo_camera Asistentes a la Festa da Enfariñada, en Trabada. AMA

La Festa da Enfariña de Trabada superó todas las expectativas al repartirse más de mil raciones de este plato típico de la zona oriental de la comarca de A Mariña acompañado de torrezmos. "Antes das dúas da tarde xa estaban esgotadas as 500 cuncas que tíñamos para vender e despois repartironse as racións noutros recipientes", explica la alcaldesa, Mayra García, que no esconde su satisfacción por la buena acogida que está teniendo esta fiesta gastronómica: "É unha gran satisfacción ver que a xente acude a desfrutar da gastronomía e das actividades que hay preparadas".

"Esta festa estase convertendo nun éxito e iso é grazas ao pobo, á xente da asociación Marco da Pena Verde e do Club Trabada Futsal, que a fan posible e tamén aos veciños que se involucran nela", afirma la regidora. 

Y es que los que se acercaron a Trabada a disfrutar del día no sólo pudieron degustar este delicioso plato elaborado a base de agua o leche, harina y huevos y que admite múltiples acompañamientos, sino que había un completo programa. Hubo un mercado de productos locales, una demostración de torno con Vicente Ledo y música tradicional para animar el ambiente. Y  por la tarde, actuó la gaitera Susana Seivane.

"Esta é unha festa basicamente gastronómica, pero acompañámola dunha programación cultural atractiva para promocionala", explica García, que subraya que si se acercó mucha gente a comer también fue mucha la que llegó por la tarde para ver la actuación de Seivane. 

Comentarios