Brotes 'laranxas' en Burela

El Pescados Rubén de fútbol sala contará por primera vez en su historia con tres equipos de categorías base femeninos
El conjunto alevín recibió el martes la visita de Emily Marcondes e Irene Samper, que llevaron el trofeo del torneo que conquistaron en Ourense. BPRFS
photo_camera El conjunto alevín recibió el martes la visita de Emily Marcondes e Irene Samper, que llevaron el trofeo del torneo que conquistaron en Ourense. BPRFS

El trabajo empieza a dar sus frutos y en el particular huerto del Pescados Rubén Burela empiezan a aparecer brotes laranxas. El club contrató este pasado mes de junio al burelés Jairo Campo como coordinador de la base femenina con la tarea de intentar formar una estructura sólida a medio-largo plazo. Partía con un único equipo, el cadete femenino, y tras las fructíferas jornadas de puertas abiertas que celebraron durante el verano, el mejor club del mundo tendrá por primera vez en su historia tres equipos de base.

"As xornadas de portas abertas foron un éxito, incluso tivemos que amplialas e deron como resultado isto, que imos ter un xuvenil, un cadete e un alevín. Estamos moi satisfeitos e é un orgullo que en dous meses poidamos sacar estes tres equipos", señala Campo, que cumple su segunda etapa en la entidad burelesa.

Este es un primer paso, al que ahora tendrán que dar continuidad. "A idea é ir creando actividades, facer algunha xornada de convivencia con outros clubs, sacar algunha categoría feminina no Heroes do Orzán ou facer algún campus. Hai ideas, pero quixemos empezar polo máis básico, que é ter nenas, apostar por elas e logo seguro que elas tamén van tirando unhas das outras", comenta.

Formación del cadete antes de un partido en Vilalba.BPRFS
Formación del cadete antes de un partido en Vilalba.BPRFS

En su nueva función, a la que ahora se añadirá la dirección técnica de los equipos cadete y juvenil, Jairo Campo asegura que se ha tenido que mover mucho este estío. "Houbo moito traballo de falar cos pais, de chamar a todos os clubes da Mariña para saber se podían ter a algunha nena descolgada, sen equipo, e que pudiese xogar connosco", afirma.

A pesar de contar con la referencia del primer equipo, nombrado ya dos veces mejor club del mundo y campeón de todo, o la presencia de Peque, la segunda mejor jugadora del mundo, Jairo asegura que todavía tienen que luchar contra cierto estereotipos: "Igual que no fútbol, que é maioritario entre os nenos, xa che veñen sen buscalos, no fútbol sala feminino ocorre o contrario. Todo o que ten que ver coa pelota de pé conta aínda con certos estereotipos e o obxectivo tamén é un pouco rachar con iso e inculcarlle ás nenas e aos seus proxenitores que é un deporte para mulleres coma calquera outro".

Además,tienen que buscar su sitio lidiando con deportes ya de mucha tradición en la localidad, como el baloncesto o la gimnasia rítmica. "Nós somos dalgún modo a novidade e vai haber que traballar moito para seguir crecendo", concluye Jairo Campo.

Comentarios