sábado. 27.02.2021 |
El tiempo
sábado. 27.02.2021
El tiempo

El BNG ve "déficit de persoal" en el Hospital da Mariña

Diversos cargos del BNG a las puertas del Hospital da Mariña. EP
Diversos cargos del BNG a las puertas del Hospital da Mariña. EP
Denuncia que no se recuperan los servicios perdidos 

"Somos deficitarios en persoal en todas as categorías". Así de tajante se mostró la nacionalista Montse Porteiro a las puertas del Hospital da Mariña, un centro para el que reclama más profesionales, advirtiendo que "na nosa comarca non se suplementan os servizos que se van perdendo". Fuentes del Sergas, por su parte, contradijeron esas afirmaciones indicando que en realidad la comarca incrementó tanto los recursos como el personal disponible.

Las afirmaciones del BNG las avalan con ejemplos como que "dá igual que figure que hai cardioloxía cando só hai un profesional facendo os labores de tres. Xa era precario cando había tres médicos, con listas de agarda de ata dous anos para probas de esforzo e agora mesmo está nunha situación crítica", reflexiona.

La responsable del BNG en materia sanitaria reclama además que se amplíen las especialidades con cirugía vascular. "Queremos que haxa un especialista que pase consulta das cousas máis básicas e evitar desprazamentos á capital", recalca, además de insistir en que "seguimos sen resonancia fixa, falta un radiólogo, outro patólogo, non é suficiente un só reumatólogo e necesitaríase implementar o servizo de traumatoloxía", cree.

SERGAS. Desde el Sergas matizaron que en realidad en la comarca de A Mariña, en materia sanitaria, se fueron incrementando continuamente los servicios y prestaciones que se ofrecen, así como los recursos humanos. Como ejemplo de ello citan la ampliación del Hospital Público da Mariña "que se vai seguir reformando e ampliando". En cuanto a personal, sostienen que se "substitúe todo o que se pode sempre que hai profesionais dispoñibles para facelo", algo que admiten que no siempre es posible por su escasez en algunas especialidades.

Pero el BNG insiste en que hay carencias como "unha única médica rehabilitadora para 70.000 habitantes e un déficit de fisioterapeutas, que leva a que os centros de saúde que contan con este servizo estean desaproveitados".

Estas peticiones las realizaron conjuntamente varios cargos del BNG en la comarca, a los que se sumó el diputado autonómico Daniel Castro.

El BNG ve "déficit de persoal" en el Hospital da Mariña
Comentarios