Apaga impulsa un museo de vehículos clásicos en Ribadeo

El presidente del colectivo, Álvaro Doural, quiere que se quede en la comarca, pero lo ve difícil por la falta de interés y de apoyo político

Exposición de vehículos clásicos en Ribadeo promovida por Apaga. AMA
photo_camera Exposición de vehículos clásicos en Ribadeo promovida por Apaga. AMA

El presidente de la Asociación de Profesores de Automoción de Galicia (Apaga), Álvaro Doural, avanzó que su colectivo continúa trabajando en la creación de un museo dedicado a los vehículos clásicos y, además, con las miras puestas en que dicho museo se quede en la comarca de A Mariña. Sin embargo, Doural afirma que a día de hoy conseguirlo se antoja "complexo e difícil".

El promotor de la idea explica que necesitarían "unhas instalacións e unhas naves, e creo que principalmente moita vontade política de querer investir neste proxecto realmente impresionante que levaría a exposición deses sesenta coches clásicos populares que percorreron as nosas estradas, que son cedidos gratuitamente por Paco Roibás, un ribadense afincado en Madrid".

También contemplaría otra parte dedicada a Eduardo Barreiros o al empresario gallego Barros, afincado una temporada en Barreiros. Se crearía además un curso de restauración de vehículos.

Álvaro Doural admite que el proyecto es ambicioso pero también añade que sería un valor añadido importante para la población en la que se asentase. Recuerda que llevan años luchando por ello "pero a verdade é que estamos tendo moi pouca acollida. Quizais na Mariña agora se vai máis cara ao tema turístico, que é o que está primando. Viamos estes días en Fitur unha importante representación da comarca. Ao mellor se estiveramos no País Vasco ou noutra comunidade isto xa estaba feito dende hai meses", dice.

Comentarios