Domingo. 26.05.2019 |
El tiempo
Domingo. 26.05.2019
El tiempo

Los alcaldes de Xove y Cervo comparten la preocupación por Alcoa

Demetrio Salgueiro. ARCHIVO
Demetrio Salgueiro. ARCHIVO

"A perda de empregos sempre é un golpe moi duro", recuerda el mandatario xovense, Demetrio Salgueiro

Los alcaldes de Cervo y Xove, concellos en los que se asientan las instalaciones de Alcoa en A Mariña, mostraron su preocupación por la posible repercusión de los cierres de A Coruña y Avilés en el complejo local.

"A perda de empregos sempre é un golpe moi duro", recuerda el mandatario xovense, Demetrio Salgueiro, quien confía en que finalmente se pueda evitar el cierre e insta al Gobierno del Estado "a buscar unha solución". Un ejecutivo de un color diferente al que le tocó lidiar con el problema de la energía en los últimos años y al que anima a buscar una solución a la tarifa eléctrica para la primera empresa de la comarca. "É unha preocupación que sempre está aí e debería haber unha solución máis a longo prazo", apunta.

Aunque San Cibrao queda fuera de la purga, la situación es solo de calma relativa, según reconoce el alcalde cervense. "Non é unha boa nova para as localidades afectadas, pero tampouco o é para nós. Non é boa noticia para ninguén", resume Alfonso Villares.

El regidor es consciente de la intertidumbre que supone para todos los vecinos de la comarca, ya que "é unha firma que xera moita riqueza na Mariña e na provincia e somos moitos os concellos que vivimos grazas á riqueza que nos aporta Alcoa", recuerda, con la esperanza puesta de que "finalmente se poidan solucionar as cousas".

Los alcaldes de Xove y Cervo comparten la preocupación por Alcoa
Comentarios