Martes. 19.02.2019 |
El tiempo
Martes. 19.02.2019
El tiempo

El alcalde de Ribadeo advierte contra un boicot de la Xunta a la residencia

Darío Campos y Fernando Suárez, delante de la futura residencia de Ribadeo. JOSÉ Mª ÁLVEZ
Darío Campos y Fernando Suárez, delante de la futura residencia de Ribadeo. JOSÉ Mª ÁLVEZ

Suárez Barcia avisa al Gobierno gallego de que "polo seu ben" otorgue el Permiso de Inicio de Actividade a este servicio

El enfrentamiento entre el Concello de Ribadeo y la Xunta de Galicia se reaviva de nuevo a cuenta del Permiso de Inicio de Actividade (PIA) para la residencia de ancianos ribadense que la Xunta reconoció que se dilata por el carácter "único" de este centro en toda Galicia al plantearse una cotitularidad entre Concello y Diputación que no se da en ninguna otra parte. Pero el alcalde, el nacionalista Fernando Suárez, dejó este martes claro que no cree en absoluto esta argumentación de la Consellería de Política Social y se inclina por creer que hay una mano negra tras todo este retraso.

Llegó a asegurar que la Xunta incumple sus propios plazos para contestar a la documentación que se le envió desde Ribadeo, que es de diez días "e levamos máis de mes e medio agardando". Todo ello, dice, le lleva a "pensar mal" y afirmó que la demora se debe a la proximidad de un periodo electoral y a que "a Xunta segue a poñer paus nas rodas como fixo sempre con este proxecto: primeiro non nos deron un can para sacar adiante a residencia e agora que acreditamos a opción de conseguilo entre o Concello e a Deputación, adícanse a seguir boicoteándoo".

Para Fernando Suárez no es comprensible que tarden más de un mes y medio en contestar "despois de que se lles enviara a documentación de forma administrativamente impecable, como ninguén fixo antes ca nós". Contó también que hace unos días se puso en contacto con una subdirectora de la consellería "que un tanto nerviosa me dixo que estaban con ese tema, que o mirarían e contestarían, pero non se fixo nada. Silencio".

El regidor dice que en realidad no él, "todo o pobo de Ribadeo está pendente do que pasa coa Xunta porque están abraiados. Esto non tiña que supoñer ningún problema" porque abunda en que el método de gestión compartido entre Concello y Diputación no es tan novedoso como dice la Xunta "porque se basea na cooperación marcada pola lexislación que impulsou o Goberno de Mariano Rajoy para que as administracións cooperásemos entre nós para obter maior eficencia, así que non sabemos a que vén isto".

El alcalde asegura que a la Xunta le asusta que esta residencia salga adelante

Reconoce que todo le hace "pensar mal" y que la Xunta busca "o imposible" para retrasar la puesta en marcha de un servicio "que lles asusta que saia adiante" y que por eso "buscan recovecos para poñer problemas". Además, lanza una advertencia: "Polo seu ben, diríalles que a xente só quere que nos dean dunha vez por todas o PIA que a outros concellos se lles concedeu con tres papeluchos e aquí, que lles adxuntamos a Enciclopedia Británica, nos están poñendo problemas cun silencio que xa cheira".

Asimismo, el regidor ribadense dice que desde el primer momento estuvo claro que la Xunta no quiso que Ribadeo tuviese la residencia "como se demostra co feito de que nunca puxeron nada para axudarnos nun servizo tan importante coma este" y ahora pide que "polo menos, deixen de poñernos paus nas rodas".
 

El alcalde de Ribadeo advierte contra un boicot de la Xunta a la...
Comentarios