El alcalde ribadense apela al civismo de cara a la Xira

Suárez Barcia apuesta por fomentar la preservación y la promoción de esta fiesta, invitando a los asistentes a cumplir con ciertas normas
El alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez. AMA
photo_camera El alcalde de Ribadeo, Fernando Suárez. AMA

La Xira de Santa Cruz, cita de interés turístico en Galicia, lleva desde los años 40 celebrándose en el concello ribadense. El regidor Fernando Suárez apela a través de un bando al civismo, para gozar de la romería con amigos y familiares sin que se pierda su espíritu.

"Como en anos anteriores, preocúpanos seriamente a falta de civismo que se ten observado na celebración desta romaría, aínda que cómpre destacar a melloría do pasado ano. De ningún xeito queremos que se acabe coa orixe, propósito e significado desta festa, podendo chegar o momento de que xa non teña razón de ser", explica Suárez.

En esta nueva edición, por tanto, se prohibirá realizar cierres de recintos en el área y disponer de materiales que no sean acordes al entorno. "Pódese usar corda ou cinta plástica, ter toldos ou parasoles para protexerse pero que non supoñan o illamento dun espazo. Ademais, tense a obriga de recoller todo ao abandonar o sitio", concluye el alcalde.

Comentarios