Vilalba Aberta critica el "deplorable estado" del agua de la traída

La formación asamblearia Vilalba Aberta ha hecho público que "esixirá responsabilidades" al equipo de gobierno vilalbés tras tener constancia del "deplorable estado co que a auga da traída está a chegar a determinadas rúas de Vilalba".

"Non se pode consentir que os veciños de Vilalba se vexan na necesidade de elixir entre comprar garrafas para cociñar ou lavarse ou facelo na mesma auga turbia que, iso si, lles cobrarán igualmente a prezo de auga limpa", sentenció el portavoz de la formación, Modesto Renda, tras "coñecer de primeira man o relato dalgunhas das familias e dos negocios" afectados por esta problemática en la capital chairega.

Desde Vilalba Aberta se incide en que la causa de la turbidez del agua es "estrutural" ya que en zonas del casco urbano como la Avenida da Terra Chá, la Rúa do Muíño o Plácido Peña "non é esta a primeira vez" en la que el auga de la traída sale "completamente turbia".

Vilalba Aberta reparte la responsabilidad de la falta de soluciones al problema entre el Concello y la empresa concesionaria del servicio de aguas, por no velar "pola correcta prestación dun servizo público elemental para o conxunto dos vilalbeses".

Al tiempo que la formación asamblearia se suma a las reivindicaciones vecinales, reclama explicaciones por parte del equipo de gobierno y exige que se garantice "a salubridade dos depósitos".

COMPENSACIÓN. Modesto Renda también pide «medidas de control municipal a fin de que a concesionaria cumpra co establecido nos pregos de contratación» y propone que se cree un fondo de compensación "co fin de subvencionar o cobro dos recibos dos veciños no caso de que o problema volvese repetirse".

Comentarios