lunes. 16.09.2019 |
El tiempo
lunes. 16.09.2019
El tiempo

Un seguro bajo palos

Javi Pita, en un partido de la pasada temporada. XESÚS PONTE
Javi Pita, en un partido de la pasada temporada. XESÚS PONTE

El Rácing Club Vilalbés anuncia la renovación del meta Javi Pita, que afrontará su tercera campaña consecutiva en el equipo chairego

El Rácing Club Vilalbés continúa confeccionando la plantilla para su undécima temporada consecutiva en Tercera División, en la que volverá a contar con un seguro bajo palos.

El portero Javi Pita, criado deportivamente en las categorías inferiores del Lugo, continuará una campaña más -la tercera consecutiva en tierras chairegas, a la que se suman otras dos de una etapa anterior-, engrosando su nombre a larga lista de renovaciones que deja prácticamente intacta la columbra vertebral del equipo rojiverde.

"Foi fácil chegar a un acordo. Sempre me entendín moi ben co presidente e tamén con Simón. O club tiña interese en que continuase e eu tamén", confirma el meta, que cree que por delante se presenta "unha temporada ilusionante".

"O ano pasado empezamos mal, pero coa chegada de Simón ao banquillo houbo un xiro importante na dinámica. Terminamos como o segundo mellor equipo da segunda volta e esa é a liña de traballo que hai que seguir nesta campaña", indica Pita, haciendo hincapié en que de entrada "o obxectivo será conseguir eses 42 ou 43 puntos que nos permitan salvar a categoría".

"O principal é a salvación, despois se podemos pelexar por outros obxectivos trataremos de facelo", insiste, confiado en que el Rácing Club Vilalbés contará con un equipo estable y competitivo.

"A gran maioría continúan, moitos da casa, e iso é importante sobre todo para a base. Son o espello no que se miran e iso sempre lles dá ilusión para seguir adestrando e chegar a subir algún día ao primeiro equipo", añade Pita, contentos también con las nuevas incorporaciones.

"Estámonos reforzando moi ben dentro das posibilidades que ten o club. Estanse cubrindo posicións que quedan vacantes con xogadores como Cuadrado, un dianteiro con grandes números goleadores", concluye el meta.

 

 

Un seguro bajo palos
Comentarios