Ribeira de Piquín busca apoyos para dar un uso formativo a la piscifactoría de Santalla

La instalación, de titularidad privada, lleva en desuso desde 2013. El regidor cree que es un buen lugar "para impartir xornadas sobre pesca"

El Concello de Ribeira de Piquín está inmerso en la búsqueda de apoyos para dar un uso formativo a la piscifactoría de Santalla, una instalación privada que lleva en desuso desde 2013.

El regidor, Roberto Fernández Rico, aprovechó la visita del delegado territorial de la Xunta en Lugo, José Manuel Balseiro, para proponerle un posible convenio de colaboración —en el que también participarían los propietarios— e iniciar "un proxecto de promoción de emprego e de turismo" con la piscifactoría como punto de partida.

"Esta instalación, que estivo funcionando durante máis de 15 anos, pode ser un lugar de interese para os visitantes e tamén un bo emprazamento onde impartir xornadas sobre pesca", explicó.

Pero esta no fue la única demanda que el alcalde trasladó a Balseiro. También le pidió que la Xunta se hiciese cargo de la limpieza y conservación del área recreativa de A Retorta y del molino de Fidalgo, "que son de titularidade autonómica", recordó.

"Pedímoslle que se fagan cargo ou que o cedan ao Concello para poder desenvolver nós os traballos que sexan necesarios e manter a zona en bo estado", añadió.

También solicitó al delegado territorial la cesión de un vehículo motobomba. "Ribeira de Piquín é un dos poucos concellos da provincia sen equipamento para a extinción de incendios", asegura Fernández Rico, quien recuerda que "o 80% da superficie do municipio é forestal".

Además, el regidor ribeirego pidió a la Xunta de Galicia más apoyo en la ejecución de traídas de agua. "Durante os últimos tres anos melloramos varias con fondos municipais, pero entendemos que a Administración autonómica debería colaborar neste eido, xa que entendemos que os cartos de Augas de Galicia deberían revertir nestes proxectos", argumentó.

Por último, reclamó colaboración administrativa y económica para la puesta en marcha del centro de día, pendiente de tramitar el Permiso de Inicio de Actividade, para el que pidió "celeridade".

"A xestión será de titularidade municipal, pero queremos que se axilice a concesión do permiso e que se colabore no financiamento das 24 prazas que ofrecerá o centro de día para garantir a todos os veciños o acceso ás mesmas", concluyó. 

Comentarios