viernes. 28.02.2020 |
El tiempo
viernes. 28.02.2020
El tiempo

El PSOE de Cospeito critica que el ascensor del Ceip de Muimenta no esté operativo

Ceip de Muimenta. EP
Ceip de Muimenta. EP
Denuncia que una alumna que actualmente tiene que usar muletas "non pode acceder polo seu propio pé á súa aula na planta superior" del centro

El PSOE de Cospeito critica que el ascensor del Ceip de Muimenta no está operativo, y que una de las alumnas del centro, que actualmente tiene que usar muletas para desplazarse, "non pode acceder polo seu propio pé á súa aula na planta superior".

"Cando non hai ningún neno con problemas de mobilidade pasa desapercibido, pero é importante que estea listo para poder usalo en caso de necesidade", dice Rosa Morán, que denuncia que fue "o goberno local o que decidiu dalo de baixa".

Además, se muestra crítica al afirmar que "algún representante do equipo de goberno" dijo a los padres que "non hai cartos" para ponerlo en marcha "cando se pagou durante anos polo ascensor que hai no Museo das Aves cando a instalación non tiña nin as portas abertas".

Por todo ello, desde el PSOE piden que se resuelva "canto antes" la situación tanto "para esta nena como para outro caso que se puidese dar".

El PSOE de Cospeito critica que el ascensor del Ceip de Muimenta no...
Comentarios