Domingo. 18.11.2018 |
El tiempo
Domingo. 18.11.2018
El tiempo

El PSOE cospeités alerta de que una maderera dejó una casa sin acceso

Estado de la pista. EP
Estado de la pista. EP

Los socialistas exigen al Concello que obligue a las empresas a cumplir la normativa que impone una fianza para asumir los daños

El PSOE de Cospeito denuncia que las empresas madereras dejaron los accesos a una casa de Momán de Abaixo "intransitables", así como a varios prados de la misma zona.

Los socialistas recuerdan que el Concello aprobó hace años una ordenanza municipal que obliga a las empresas a solicitar permisos para acceder por vías públicas y a depositar una fianza para los posibles daños ocasionados. "Pero non se leva a cabo, os donos non poden acceder ás súas propiedades, as empresas non están depositando fianzas e ninguén arranxa os danos ocasionados, a pesar de que dende o Concello se comprometeron hai días a poñerlle solución", critican.

El PSOE exige al Concello que haga cumplir la normativa y obligue a las empresas a depositar la fianza y denuncia otros casos. "Este é máis grave porque hai unha casa á que non se pode acceder e aínda que os donos non viven habitualmente nela teñen dereito a acceder ás súas propiedades cando queiran", dice la portavoz socialista, Rosa Morán, que anuncia que llevarán el tema al pleno.

El PSOE cospeités alerta de que una maderera dejó una casa sin acceso
Comentarios