lunes. 18.10.2021 |
El tiempo
lunes. 18.10.2021
El tiempo

El PP acusa al PSOE de volver al pasado y Vilalba Aberta reprocha la parálisis política

Elba Veleiro. ARCHIVO
Elba Veleiro. ARCHIVO
La crisis de gobierno en la capital chairega aúna las críticas de los partidos de la oposición, que exigen dejar a un lado "as leas internas"

La crisis de gobierno en la capital chairega y la remodelación de sus cargos, con la nueva incorporación de Eduardo Vidal como concejal en el puesto que dejó Rodrigo Pavón, aúnan las críticas de la oposición, que exige al PSOE que deje a un lado "as leas internas" para "resolver os problemas municipais".

Desde el Partido Popular fueron muy críticos con los nuevos cambios, que interpretan como "unha volta ao pasado" y una "rancia remodelación que demostra que a renuncia de Rodrigo Pavón non se debe a motivos persoais; senón a unha cruenta loita interna do PSOE vilalbés entre os históricos e os socialistas máis novos".

"O PSOE local entra en pánico e volve á vella garda", manifestaron desde el PP, tras el anuncio de la nueva remodelación del gobierno y la entrada de Eduardo Vidal, que estaba de 17 en la lista socialista en las últimas elecciones.

"A alcaldesa só é a cara amable, pero non ten autoridade no PSOE vilalbés", apuntan desde el PP, e interpretan que "para paliar a revolta interna, o PSOE pecha filas en torno ao núcleo duro incluso cando o propio Eduardo Vidal anunciara a súa retirada da corporación e da vida política".

Para el Partido Popular, gestionado actualmente por una gestora, el cambio en el gobierno "evidencia unha total falta de confianza na xente nova ao obrigar a renunciar a oito persoas que constituían as caras novas da lista dos socialistas levando por diante ao secretario xeral das Xuventudes Socialistas de Vilalba que integraba a candidatura no número 15". "Costa crer que ata oito persoas renunciaran motu propio porque entendemos que cando forman parte dunha candidatura é porque teñen algo que aportar", dicen.

Los populares consideran que la entrada de Vidal "é un fracaso absoluto do goberno de Elba Veleiro que, sumado á ruptura do pacto con Vilalba Aberta, pon de relevo que os aires de cambio e de renovación que vendeu o PSOE durante a campaña electoral eran unha cortina de fume da vella garda socialista para asegurarse, primeiro, o control do partido e, logo o do Concello". Instan al gobierno a dejar "os seus líos internos" para "traballar para mellorar o futuro de Vilalba". "Todos os asuntos importantes e incluso os novos problemas xerados polo propio goberno local continúan sen resolverse", dicen.

En este sentido se posiciona Vilalba Aberta, que descarta valorar aspectos de la crisis de gobierno, ya que entiende que "á veciñanza non lle interesan as cuestións internas dos partidos, se non que se lle dea unha solución aos seus problemas", pero sí reitera sus críticas sobre la "inestabilidade, á parálise e á política do ruído derivada dos enfrontamentos baleiros entre PP e PSOE".

El portavoz de Vilalba Aberta, Modesto Renda, definió el trabajo de su agrupación como sinónimo de "responsabilidade, fiscalización e desbloqueo" e instó al PP y al PSOE a "falar de política" para resolver "cuestións centrais que están sen resolver". "O fundamental non é quen sexa o tenente de alcalde ou quen leve esta ou a outra responsabilidade, o fundamental é o PXOM, a RPT, a contrata do lixo, os orzamentos, a ampliación do polígono ou o proxecto de centro de día, entre outros, seguen exactamente no mesmo que os deixou o PP", dijo.

Este jueves, el primer pleno tras la polémica
El jueves 30 será la primera sesión plenaria tras el anuncio de cambios en el gobierno. Pero será un pleno para despedidas, pero no de nuevas caras todavía. La dimisión y renuncia al acta de concejal de Rodrigo Pavón se hará efectiva y se dará cuenta de las renuncias de las ocho personas que integraban la lista socialista para las elecciones de 2019, desde el número nueve al 16, que se remitirán a la junta electoral.

Las nuevas caras
La entrada de Eduardo Vidal no será una realidad hasta el siguiente pleno, que probablemente sea uno extraordinario.

El PP acusa al PSOE de volver al pasado y Vilalba Aberta reprocha...
Comentarios