Miércoles. 26.09.2018 |
El tiempo
Miércoles. 26.09.2018
El tiempo

La plantilla de Leche Celta convoca una manifestación el 26 por el centro de Meira

Manifestación ante Leite Celta. TEÓFILO LÓPEZ
Manifestación ante Leite Celta. TEÓFILO LÓPEZ

Los trabajadores prevén que será un "conflito longo e duro"

Los trabajadores de Leche Celta, que este martes secundaron un nuevo paro de cuatro horas frente a la fábrica, recrudecerán las movilizaciones y convocan una manifestación para este lunes, día 26, por el centro de Meira.

"O noso obxectivo é visibilizar a nosa problemática. Imos saír do polígono sobre as 12.15 ou 12.30 horas e iremos ata o centro do pobo para volver á fábrica", explican desde el comité de empresa de Leche Celta.

"A dirección non tivo ningún tipo de comunicación e xa imos pola terceira semana de folga. É algo que nos sorprende porque sempre mostran moito interese na imaxe", explican. Por el momento, se paró un día la primera semana y dos esta. La siguiente se incrementarán a tres las jornadas de paros y se aumentarán las horas. El lunes, el día de la manifestación, no trabajarán de 12.00 a 16.00 y de 22.00 a 00.00 horas y el martes y el miércoles los paros serán de dos horas al inicio de cada turno: de 06.00 a 08.00, de 14.00 a 16.00 y de 22.00 a 00.00.

"Os ánimos dos compañeiros polo momento están ben. Imos aguantando", dicen desde el comité de empresa, mientras aseguran que aguantarán con las movilizaciones hasta el final, aunque se esperan un "conflito longo e duro". "O que queremos é que os traballadores de Meira non teñan que seguir perdendo e non estamos dispostos a seguir mantendo diferenzas entre plantas", indican, y aseguran que lo que buscan es que la empresa se siente a negociar. "Non é algo que se nos ocorrese agora, é algo que levamos reclamando moito tempo", dicen.

La plantilla de Leche Celta convoca una manifestación el 26 por el...
Comentarios