domingo. 17.11.2019 |
El tiempo
domingo. 17.11.2019
El tiempo

A Pastoriza estrena ayudas para promover la formación de los jóvenes

Destinará 10.000 euros a subvencionar el transporte escolar a los alumnos de BAC y FP que cursen estudios fuera de la localidad chairega

El Concello de A Pastoriza aprobó en comisión de gobierno las bases reguladoras para conceder ayudas de transporte escolar para alumnos de bachillerato y FP que cursen estudios fuera del municipio con el objetivo de promover la formación de los jóvenes de la localidad.

"A finalidade desta liña de axudas é incentivar a formación das novas xeracións pastoricenses", indica el regidor, Primitivo Iglesias, que explica que se implementará en el presupuesto una partida total de 10.000 euros.

"A axuda máxima que se pode conceder por alumno ascende a 700 euros e a contía irá descendendo a un mínimo de 200 euros", apunta Iglesias, al tiempo que especifica que las bases incluyen unos baremos en función de la renta familiar y valorando diferentes tramos del Iprem.

"É a primeira vez que se concederán estas axudas e facémolo co ánimo de promover a formación dos veciños máis novos e coa intención de fixar poboación e evitar que a xente se vaia vivir fóra do concello", dice el regidor pastoricense, que recuerda que en el instituto local la oferta formativa finaliza con la Eso.

"Este ano están dirixidas a alumnos de primeiro curso de BAC e FP e o ano que vén alcanzará os de 1º e 2º", dice el alcalde, e indica que habrá que implementar una nueva partida presupuestaria. "Cremos que vai ser algo moi positivo", remarca Iglesias.

A Pastoriza estrena ayudas para promover la formación de los jóvenes
Comentarios