domingo. 18.04.2021 |
El tiempo
domingo. 18.04.2021
El tiempo

Padres de Pígara reclaman desde 2019 el transporte escolar al IES de Guitiriz

Un cartel de transporte escolar. ARCHIVO
Un cartel de transporte escolar. ARCHIVO
"As familias de tres alumnos están pagando entre sete e nove euros diarios por un servizo ao que teñen dereito gratis", lamenta Marisol Morandeira

Varias familias de la parroquia guitiricense de Pígara se reunieron esta semana con la alcaldesa de Guitiriz, Marisol Morandeira, para abordar nuevamente el estado de su solicitud a la Xunta de contar con un servicio de transporte escolar desde Pígara al IES Poeta Díaz Castro.

"As familias de tres alumnos están pagando entre sete e nove euros diarios por un servizo ao que teñen dereito gratis, porque están cursando Eso", lamentó la regidora, que recordó que esta petición se remonta ya a diciembre de 2019 y que en este tiempo la gestión del transporte escolar pasó de Educación a Mobilidade.

"Daquela comenzáronse as xestións, que se restrasaron polo covid, pero en xullo de 2020 retomáronse, presentado un escrito na delegación, e en todo momento se lles dixo que tiñan dereito ao transporte", recuerda Morandeira, por tratarse del IES de su municipio.

Tanto desde el Concello como desde el instituto presentaron una propuesta de paradas y siguieron todos los pasos que se les indicó, apunta la alcaldesa, "pero seguen sen resposta e soportando un gasto que non lles corresponde".

Morandeira precisa que si se fija una línea al IES de Guitiriz, implicaría la supresión de la que va al IES de Rábade, pero ello no afectaría a los dos alumnos que van a este centro, que conservarían el derecho hasta finalizar sus estudios.

Padres de Pígara reclaman desde 2019 el transporte escolar al IES...
Comentarios