Más de medio centenar de personas se dieron cita en una "exitosa" jornada promovida por Morcegos de Galicia en el parque Profesor Río Barja de Meira. El objetivo de la actividad, que se repetirá esta tarde, a partir de las 20.00 horas, en A Fraga, en As Pontes, es acercar al público a los quirópteros, unos animales que despiertan tantos tabúes como rechazo entre la gente.
"Quedamos encantados coa participación", indica el pontés Roberto Hermida, responsable de Morcegos de Galicia, que explica que en este tipo de actividades primero siempre hacen una charla, con unos paneles de exposición, para dar unos conceptos básicos y luego una ruta para ver y escuchar a los murciélagos.
"En Meira houbo moitísima rapazada, e nenos. Estiveron entregados, e alucinaban non só con ver aos morcegos, tamén con escoitalos. Levamos detectores de ultrasons e podemos explicarlles o que están facendo, se están comendo...", explica Hermida.
"Foi un serán fantástico da man de Morcegos de Galicia e coa financiación da Deputación de Lugo, moi interesante e sobre todo moi satisfactorio", valoran desde la Oficina de Turismo de Meira, y hacen hincapié en la buena respuesta. «Boa parte deste agradecemento vai para o IES Pedregal de Irimia e para o CEIP Plurilingüe Poeta Avelino Díaz por colaborar na difusión da actividade entre o alumnado e tamén pola colaboración na organización», añaden.
Las actividades en Meira continúan hoy por la tarde con una ruta por el Miño con parada en el museo de Lito, en Paraxes .