jueves. 24.09.2020 |
El tiempo
jueves. 24.09.2020
El tiempo

Una ganadería de Miraz denuncia que tiene que pagar una mejora eléctrica

"Os mozos que se queren quedar no rural van estar hipotecados toda a vida e encima non fan máis que poñerlles problemas", dicen

Los propietarios de la ganadería A Lagoa Serabel de Miraz, en Xermade, se han mostrado molestos al encontrarse una traba en el proyecto de ampliación de sus instalaciones. Según explican, una compañía eléctrica les obriga "a reforzar a liña dende a casa ao transformador" para poder operar a pleno rendimiento.

"Xa levamos nós a luz subterránea dende a nosa casa ata a nova nave para non pedir unha nova alta. E como non nos chega a potencia, obrígannos a pagar 11.600 euros", explican, preguntándose "por que lles piden aos rapaces que aposten polo rural se é todo propaganda".

"Agora non hai máis veciños, pero se os houbese que imos pagar a liña?", critican, recordando que ya están haciendo una inversión "grandísima" de 500.000 euros para ampliar las instalaciones.

Uno de los hijos se acaba de incorporar y el otro está estudiando, pero también se dedicará a la ganadería. "Os mozos que se queren quedar no rural van estar hipotecados toda a vida e encima non fan máis que poñerlles problemas", dicen molestos, recordando que "xa pagamos a luz todos os meses".

Por el momento, y sin intención de abonar la cuantía que les requiere la compañía eléctrica, estudiarán la posibilidad de instalar placas solares. "Polo momento imos tirar así, pero esperamos ter apoio das administracións", piden, ilusionados, pese a las trabas, en su proyecto.

Una ganadería de Miraz denuncia que tiene que pagar una mejora...
Comentarios