Deo Distribuciones celebró este lunes su vigésimo quinto aniversario aprovechando su tercer showroom, un evento bianual que empezó en 2019 en el restaurante Montero de Vilalba, sede que se mantiene a día de hoy.
Dada la coincidencia de cuadrar el evento con el significativo aniversario, la empresa quiso hacer algo especial para los alrededor de mil clientes invitados, que después de ver y catar los productos ofertados por los proveedores asistentes, como es habitual en la cita, disfrutaron de una actuación musical a cargo del grupo SuperGlú.
"Pretendemos acercar aos clientes e aos proveedores para que vexan os produtos que lles ofrecemos, e tamén facer familia e xerar lazos de amizade e de empatía", apunta Carlos González, gerente de la empresa, que explica que se celebran en Vilalba porque "xeograficamente está preto de todos os lugares para os que traballa a empresa", y en el restaurante Montero por ser "un gran cliente cunhas instalacións envidiables".
Además, explica que este es el primer aniversario de la empresa que se celebra de manera especial, y que en el futuro esperan que "sexan moitos máis e se podan compartir estes momentos cos clientes e cos proveedores".
Modesto Seoane, director de Lugo ciudad, añade que lo más bonito "é poñerlle cara á xente que fai as cousas e que está detrás dos produtos e dos clientes cos que traballa a empresa".