Cierra por segundo día consecutivo el parque de bomberos de Vilalba

Los dos efectivos disponibles no cubrían los servicios mínimos decretados y fueron derivados al parque de Barreiros
Pintadas en el parque de bomberos de Vilalba. EP
photo_camera Pintadas en el parque de bomberos de Vilalba. EP

El parque comarcal de bomberos de Vilalba cerró este viernes por segundo día consecutivo al no contar con el mínimo de efectivos para prestar servicio. Los dos bomberos disponibles fueron derivados al parque de Barreiros, desde el que se cubrirán las posibles incidencias que se produzcan en la comarca.

"Debido ao elevado absentismo laboral no parque de bombeiros de Vilalba (a metade dos efectivos colleron a baixa) na quenda deste venres, 8 de decembro, só se incorporaron dous traballadores", detallaban en un comunicado desde el Consorcio Provincial contra Incendios e Salvamento de Lugo, indicando además que "o efectivo designado como suplente para cubrir os servizos mínimos, que debería terse incorporado non se presentou".

Tampoco acudieron otras dos persoas que "figuraban como suplentes de servizos mínimos no cuadrante", añadían, tildando este comportamiento de "totalmente irresponsable", ya que "non cumpren coa súa obriga de presentarse no seu traballo e non cubren os servizos mínimos nunha prestación esencial como é a atención de emerxencias, o que lles pode acarrear graves consecuencias". 

Desde el comité de huelga rechazan y condenan estas acusaciones. "Todo traballador que estando apto para o servizo ten designados os seus servizos ordinarios (que coinciden cos servizos mínimos) está a acudir a traballar, a pesares de estar inmersos nun proceso de folga", defienden, recordando que "cando un bombeiro está de baixa médica é normal que non acuda a prestar servizos ao seu posto de traballo, entre outras cousas porque está tallantemente prohibido". 

"A sobrecarga de horas, o envellecemento do cadro de persoal, a falta de efectivos e, sobre todo, o alto grado de tensión ao que estamos sometidos neste conflito son motivos polo que cada día o persoal está a padecer máis baixas", aclaran, precisando que prestar servicio fuera de sus zonas, con equipos y sistemas diferentes,  además de la falta de efectivos, lleva a que "os niveis de estrés se multipliquen". 

Los bomberos comarcales recuerdan además a la Diputación de Lugo que "la responsabilida de garantizar los servicios mínimos es de la Administración a través de la cobertura de plazas en condiciones diggnas, no obligando a hacer horas extra" y ven justificado que los bomberos eventuales de la bolsa de trabajo renuncien, por las "penosas condicións de traballo".

Aclaran además que las personas llamadas en sus días libres no tienen que estar disponibles e inciden en la "mala gestión" por parte del consorcio, por falta de planificación o prolongar jornadas para poder cubrir los servicios mínimos.  

Comentarios