jueves. 28.10.2021 |
El tiempo
jueves. 28.10.2021
El tiempo

El BNG de Begonte denuncia el estado de "abandono" de la Ruta dos Caneiros

Estado que presenta una de las pasarelas de la Ruta dos Caneiros. EP
Estado que presenta una de las pasarelas de la Ruta dos Caneiros. EP
De los 13,5 kilómetros que conforman el recorrido solo 3,8 están en buen estado, el resto son "intransitables", aseguran

El BNG de Begonte ha denunciado el estado de "total abandono" que presenta la Ruta dos Caneiros, un recorrido a pie "que o propio Concello promociona na súa páxina web, pero que se atopa completamente intransitable", asegura.

"As pasarelas para sortear o río están fóra do seu sitio, está todo completamente cheo de maleza, non se pode acceder nin ás papeleiras nin ás mesas dos merendeiros. É unha auténtica vergonza», denuncian los nacionalistas, manifestando además que de los 13,5 kilómetros que conforman esta ruta de senderismo que une el municipio chairego de Begonte con la localidad vecina de Guitiriz a la altura del San Alberte, "só uns 3,8 están ben sinalizados, dende case Riocaldo ata o club fluvial de Begonte, o resto é intransitable".

Desde el BNG recuerdan que este recorrido, enclavado en la Reserva de la Biosfera Terras do Miño y en el LIC Parga, Ladra y Támoga, recibió grandes cantidades de fondos públicos en varias ocasiones, por lo que no entienden como se ha abandonado de esta manera.

"As cousas que se fan con cartos públicos hai que mantelas", exigen, incidiendo en la necesidad de llevar a cabo cuanto antes "tareas de desbroce" en todo el recorrido, además de otras obras para reparar los elementos que están rotos o deteriorados.

"É un perigo cruzar o río sen as pasarelas, a xente sen sinalización pode perderse. É necesario actuar de maneira urxente", concluyen
 

El BNG de Begonte denuncia el estado de "abandono" de la Ruta dos...