sábado. 26.09.2020 |
El tiempo
sábado. 26.09.2020
El tiempo

Barreiro y De Olano se reúnen con empresarios en Vilalba

Encuentro de Barreiro y Olano con empresarios de Vilalba. EP
Encuentro de Barreiro y Olano con empresarios de Vilalba. EP

Los candidatos al Senado y al Congreso defendieron la "necesaria" revolución fiscal del PP para "pasar páxina e parar a suba de impostos e a desaceleración á que nos conduce Sánchez"

Los candidatos al Senado y al Congrego, José Manuel Barreiro y Jaime de Olano, mantuvieron en la mañana de este jueves una reunión con empresarios de la comarca de Terra Chá en Vilalba, en la que también participó el regidor, Agustín Baamonde, junto a otros candidatos y diputados del Partido Popular.

Durante la reunión, los populares expusieron "as liñas maestras da política económica que marcará a xestión" de su partido si obtienen responsabilidades en el Gobierno el próximo 28 de abril.

Así, Barreiro y De Olano defendieron la "necesaria" revolución fiscal propuesta por el PP para "pasar páxina e parar a suba de impostos e o perigo de desaceleración ao que nos conduce Sánchez".

Los populares consideran que "non se pode aumentar o gasto para as empresas tal e como fixo Sánchez ao aumentar os costes laborais subindo as cotizacións ata un 22%, subindo o prezo da enerxía e tamén os impostos".

"As empresas e empresarios que son o pulmón económica da nosa provincia non poden crear emprego nin riqueza para os nosos pobos con esas medidas", indicaron, defendiendo que "outra política económica é posible".

Barreiro y De Olano se reúnen con empresarios en Vilalba
Comentarios